Skravletråd august

Da var jeg også i seng.

Frøkna våkna og gråt, og ville inn til oss.

Jeg ville ha henne på do først, er 3.Natta uten bleie ;-)
Hun ville egentlig ikke, men hun tissa til slutt ;-)
Nå sover hun med armen sin på brystet mitt :-D

Håper jeg får sove mer enn forrige natt ;-)

Det var nok ikke et sjakktrekk å sovne på sofaen i kveld, sov vel ikke mer enn en time. Men når jeg våknet så var det amming, bleieskift og en unge som hadde gulp fra topp til tå... så da var man lys våken :P varmt er det ute i natt også så det hjelper ikke på å sovne akkurat :P

får ikke sove ...

Det var nok ikke et sjakktrekk å sovne på sofaen i kveld, sov vel ikke mer enn en time. Men når jeg våknet så var det amming, bleieskift og en unge som hadde gulp fra topp til tå... så da var man lys våken :p varmt er det ute i natt også så det hjelper ikke på å sovne akkurat :p
Har en liten lys våken en her også

Våknet og var sulte, og lys våken etterpå.
Har hold på siden kl 3 nå...
Veldig glad liten gutt da, men jeg kunne godt tenke meg noen timer til på øret..

Ja jeg skjønner det! Her er heldigvis lillebror fryktelig trøtt så satser på at han sovner igjen for jeg kunne tenkt meg litt mer søvn jeg og :P

Ser andre sliter med å få sove, jeg skal opp nå. På tide å reise på jobb :)

Dagens spørsmål : kan man ha venninnekveld med alkohol også når mann og barn er i 2.etasje?

Ja, så lenge dere ikke blir superhøylytt og bråkete/rølpete/ordentlig full.

Jeg ville forsåvidt ha sovet på et annet rom da, så barnet ikke hadde lagt seg ved siden av meg om natta.

Tenk å stå opp halv seks frivillig a...! Bare for å dra på harrytur! Galskap..

Jeg har ryddemani:p går å smårydder hele tiden:cool:
Det burde jeg hatt...

Men het i huset bor fire stykker helt uten det. Flere av oss med ryddeallergi tror jeg...

Back
Topp