Lolo
Forumet er livet
Lagt meg ja. Og nå skal jeg jammen prøve sove også. Klokka står på om 5.5 time. Gjesp!Har alle lagt seg??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lagt meg ja. Og nå skal jeg jammen prøve sove også. Klokka står på om 5.5 time. Gjesp!Har alle lagt seg??
Sovna på sofaen. Må vel finne senga..Har alle lagt seg??
Uff da..får ikke sove ...
Har en liten lys våken en her ogsåDet var nok ikke et sjakktrekk å sovne på sofaen i kveld, sov vel ikke mer enn en time. Men når jeg våknet så var det amming, bleieskift og en unge som hadde gulp fra topp til tå... så da var man lys våkenvarmt er det ute i natt også så det hjelper ikke på å sovne akkurat
![]()
5,5 timer er ikke mye søvn..Lagt meg ja. Og nå skal jeg jammen prøve sove også. Klokka står på om 5.5 time. Gjesp!
Har en liten lys våken en her også
Våknet og var sulte, og lys våken etterpå.Her var det bare jeg som var våkenvåken pga mat eller?
Våknet og var sulte, og lys våken etterpå.
Har hold på siden kl 3 nå...
Veldig glad liten gutt da, men jeg kunne godt tenke meg noen timer til på øret..
Masse lykke til med det.Ja jeg skjønner det! Her er heldigvis lillebror fryktelig trøtt så satser på at han sovner igjen for jeg kunne tenkt meg litt mer søvn jeg og![]()
Masse lykke til med det.
Her har U endelig sovnet på armen min igjen så da må jeg bare få båret han ned igjen
Dagens spørsmål : kan man ha venninnekveld med alkohol også når mann og barn er i 2.etasje?
Ser andre sliter med å få sove, jeg skal opp nå. På tide å reise på jobb![]()
Takk for detGod tur til jobb! Jeg er supertrøtt om må få lagt fra meg mobilen om jeg skal sove mer!
Det burde jeg hatt...Jeg har ryddemanigår å smårydder hele tiden
![]()