Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Har du gjort noe spes?Jippi, nå blir lille U glad.
Kjennes ut som om melken har kommet tilbake igjen
Kjære Knoll og Tott, ikke skrem meg slik..
Merker det spesielt hvis jeg er sliten eller ukonsentrert. Da er det nesten ikke vits å prøve!Ja drt var vanskelig i dag
Stresset ned,spist havregrøt, drukket alkoholfri ølSå bra. Har du gjort noe spes?
Først klager dere på at jeg har for langt nick, og så bruker jeg kvelden til å finne ut hvordan jeg skal forkorte det så er ikke da bra nok heller![]()
Nei ser den !Merker det spesielt hvis jeg er sliten eller ukonsentrert. Da er det nesten ikke vits å prøve!
Vi er tre som bor max 20 minutters kjøring unna hverandre, og ei som nettopp har flyttet mange, mange mil unna.. Ikke like ofte vi samles alle fire lenger, men vi har mer eller mindre daglig kontakt allikevel..Så flott dere fortsatt holder sammen
Bor dere samme plass også?
Hmm å det sier du nå?Da kunne du jo ha svippet innom meg og tatt en kaffe!![]()
God nattNei, da skal jeg sove litt. Håper snuppa sover til 12
Ha en god natt![]()
Jaa, nå har de dratt.. Så nå skal telefonen få litt strøm mens jeg "henger" her inne littSå koselig![]()
Men det har jo blitt mye kortereFremdeles 'musemor med langt nick' for meg![]()
Det er faktisk ganske imponerende!Vi er tre som bor max 20 minutters kjøring unna hverandre, og ei som nettopp har flyttet mange, mange mil unna.. Ikke like ofte vi samles alle fire lenger, men vi har mer eller mindre daglig kontakt allikevel..![]()
Da får vi håpe det holder seg sånn nå daStresset ned,spist havregrøt, drukket alkoholfri øl
Joda, 'musemor med litt kortere men likevel langt nick'. HihiMen det har jo blitt mye kortere
Var det langhelg eller uke da?Jaa, blir sååå herlig![]()
Så kult!Da var geleen til barne bursdagen ferdig. Tatt hele dagen...Vis vedlegget 129447
Ja.Dagens spørsmål : kan man ha venninnekveld med alkohol også når mann og barn er i 2.etasje?