Blir liten når jeg ruller meg sammenKofferten er digerMen også ganske full fra før, så hun bør være liten
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir liten når jeg ruller meg sammenKofferten er digerMen også ganske full fra før, så hun bør være liten
![]()
Æsj da...håper det går fort overNoe slikt.
Kjenner bekkenløsningen jag hadde veldig godt og er stiv som en stokk
Bitteliten og veeeldig søtAw, miniRonja <3
Veldig både og med jobben egentlig. Føler det var godt å komme litt ut og få noe å bryne seg litt på, samtidig som jeg føler meg litt i veien når jeg bare går 20% og i tillegg ikke kan utføre alle vanlige arbeidsoppgaver når jeg er der.
Tilvenning har gått bra, men jeg må innrømme at jeg egentlig ikke liker å gå fra han på et nytt sted med så mye nye mennesker og han ikke kjenner de voksne heller. Selv om han er stor guttMen han har lekt og hatt det fint, så! har 75% plass, men vurderer å gå ned til 50% i og med at jeg mest sannsynlig ikke blir å jobbe noe særlig mer fram mot permisjonen likevel.
Gleder meg til Roma jegDe kom idagmen skal vel brukes i Roma vel?!
Regner med å være mye bedre i morgen..Æsj da...håper det går fort over![]()
Er jo voksen joMin er snart 18 år...
Er en fantastisk by, vært der to gangerGleder meg til Roma jeg![]()
Ikke vært noen fordel hittil ihvertfallDa trenger ikke 1.plass være målet mitt.
Så braBlir liten når jeg ruller meg sammen![]()
Krysser fingre for at du sover det av degJepp...
Håper at det er pga lite søvn, så får prøve å legge meg tidligere...
Merker detJøsses, det viste jeg ikke![]()
Hun er det, datteren til min storesøster.Er jo voksen jo![]()
Reiser til Rhodos 23.august. Blir borte en ukeHvor og når var det dere skulle reise?
Tviler ikke!Bitteliten og veeeldig søt![]()
Hun er over nåAllerede ! Hun er god !
Har vært der en gang og skal tilbake igjenEr en fantastisk by, vært der to ganger
Skal se det snart snur og blir en fordelIkke vært noen fordel hittil ihvertfall![]()
........Samme gjør jegCa 3,5 time hos oss også. Har ryddet godt før hun kommer, tatt opp stolene på kjøkkenet ol.