Kofferten er digerSå enten er RonjaR veldig liten, eller så har du en veldig stor koffert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kofferten er digerSå enten er RonjaR veldig liten, eller så har du en veldig stor koffert
Noe slikt.Au, au, au?!![]()
Ja, vi har veldig gode priser på bleier her til lands. Kommer jo folk fra Polen som smugler bleier over for å videreselge! Det har blitt et såpass stort problem at man ikke får lov til å kjøpe mer enn x antall bleiepakker om gangenNei det var dyrere der jeg handler hvertfall ...
Aw, miniRonja <3Så enten er RonjaR veldig liten, eller så har du en veldig stor koffert
Det stemmer det..Nei, da skal jo vi være med også![]()
![]()
Det er ikke lenge til!! Misunnelig altså!23.august![]()
Joda, bruker endel tid dagen før på ryddingVet du, jeg syns ryddinga er værst jeg. Har brukt HELE kvelden i dag på det, så kommer hun i morra svosj svosj ferdig. Så her er det ryddinga som tar tid![]()
Har ingen, jegBare to jeg, en på 17 og en på 2. Ikke blir det fler heller![]()
Min er snart 18 år...Bare to her også9 år og 5 måneder.,
Allerede ! Hun er god !Ronja har nesten 2000
Så dumt daRakk ikke Norwegian outlet. .
Veldig, veldig næreDet er ikke lenge til!! Misunnelig altså!
Da trenger ikke 1.plass være målet mittTviler på at avvenning funker
Nei, har ikke vunnet mye...virker ikke som om det lønner seg å ligge på topp![]()
Hun er her ca 3,5 timeJo det er helt fantastisk! Slipper mye stress og kav pga henne. Hvert hver en krone. Hvor lenge er hun hver gang hos dere?
Er også tante til toBare to jeg, en på 17 og en på 2. Ikke blir det fler heller![]()
Oi, det hadde vært litt krise![]()
Akkurat det er egentlig ikke noe nytt..Allerede ! Hun er god !
Og vanskelig å kle barna!Ja, helt umulig å planlegge. Vanskelig å kle seg :/
Ca 3,5 time hos oss også. Har ryddet godt før hun kommer, tatt opp stolene på kjøkkenet ol.Hun er her ca 3,5 time
Hos dere da?
Må avtale med oss før hun bestiller der. Må passe for oss ogsåDet stemmer det..