Skravletråd august

Nei... Lå mest til kai ;) Bodde der for å spare penger og for å vise samboeren at jeg faktisk ikke er noe prinsesse :p Gutter mener jo at jenter ikke kan gjøre sånne ting som å bo i noe annet enn hus/leilighet :p Er faktisk mye penger å spare på å bo i båt ;)
Hørtes morsomt og spennende ut:D

Send dem på svømmekurs:D

Been there, done that.

Småbarnssvømming for yngste=mor eller far i vannet med henne.
Svømmekurs for nybgegynnere for eldste= foreldre i stoler langt borte fra vannet. Første time: alle står på kanten, og hopper rett uti. Nevnte jeg at jeg varslet ved påmelding til kombinert vanntilvenning og laveste nivå av disse kursene (hval? Delfin? noe sånn) at han var ekstremt skeptisk til vann? Det gikk ikke, han endte på smøbarnssvømming samen med søsteren, for han turte rett og slett ikke.

Lørdag og søndag i fem uker. Sannelig drepen for et sosialt liv, men greit. Vi må gjennomføre det en gang til, eller femten, men nå er han definitivt for gammel for småbarnssvømming, hun er vel på grensen hun også, men ikke gammel nok for de andre, så hun får være med der et år til eller noe sånn. Han tørr hoppe uti nå da, så vi er jo kommet et stykke nærmere. Men å finne et kurs som går fem helger hvor det ikke er en konfirmasjon, fotballturnering eller en bursdag som kolliderer er sannelig ikke lett.

Så deilig at mannen kom hjem:)

Ja, vi skal begge jobbe nå da, han venter på en tilgang og jeg har egentig slått på pc'n, jeg bare tok denne mens jeg ventet på at den skulle logge seg på... den er gått i dvale...

Burde kanskje begynne med det vi også. Er så lei kald middag:(
Det er jo kanskje koselig å spise sammen med barna når de er litt eldre. Pleier å ta ei brødskive når minsten får middag sånn at vi "spiser sammen". Har spist noen kalde middager ute og borte :p

Joda, vi visste at det var gutt :) navn var klart og alt :)
Var det greit å jobbe igjen da? Kjenner jeg savner folka på jobb litt... Ikke det å jobbe, bare det å snakke med dem :p så må vel bort på besøk snart og vise frem mini :D
Gikk det bra på tilvenning da? :) var vel stas!
Veldig både og med jobben egentlig. Føler det var godt å komme litt ut og få noe å bryne seg litt på, samtidig som jeg føler meg litt i veien når jeg bare går 20% og i tillegg ikke kan utføre alle vanlige arbeidsoppgaver når jeg er der.
Tilvenning har gått bra, men jeg må innrømme at jeg egentlig ikke liker å gå fra han på et nytt sted med så mye nye mennesker og han ikke kjenner de voksne heller. Selv om han er stor gutt:) Men han har lekt og hatt det fint, så! har 75% plass, men vurderer å gå ned til 50% i og med at jeg mest sannsynlig ikke blir å jobbe noe særlig mer fram mot permisjonen likevel.

Snill svigerfar da:). Dere kan nok med tiden få dere båt om dere ønsker;)
Ja ;) Han er super snill han står som kausjonist og har hjulpet oss med 350.000 i leiligheta også.. Hadde ikke egenkapital, har levd på ferier osv... :p Hadde litt egenkapital, men var ikke nok..
Planene er alt klare for ny båt som vi skal eie. Men det blir jo ikke en 50 fot cruiser... Vi skal ha en ribb alá sånn svigerfar har ;) Vi begge har vokst opp på havet så savnet er der.. Men nå er sesongen nesten ferdig, så da fikser vi båt til neste år ;)

Hele er jo for langt til at jeg skriver eller tenker det
Ha ha ja, det er det :) Jeg tenker bare Musemor jeg også. Tok litt tid å ikke tenke Foreløpig litt anonym! Eller bare foreløpig eller bare anonym :P He he

Vi skal til Sverige i morgen, så jeg lurer på; hva av barneartikler sparer man mest på? :)

Back
Topp