Skravletråd august

De er fra 3- 10 år.Ja det er kjekt å handle litt, men mine har også arvet en del. Har en del, men har gitt bort mye av klærne. Blir nok en del shopping når vi vet hva det blir. Har ikke begynt å handle noe enda, kanskje rett etter oul. Har du vært i fin form i svangerskapet?
Ok ;) Fin alder det da ;) Blir vel ofte sånn, man får jo ikke plass til å ta vare på alt man vil.. Kanskje du får deg en shopping nå snart da ja ;) Moro å handle babyklær :) Er så mye fint :)
Nei, har hvert sykemeldt siden uke 14. Fikk tidlig bekkenløsning og i uke 14 holdt jeg ikke ut på jobb mer.. Har fysisk og psiskisk jobb. Har også slitt med svimmelhet (lavt blodtrykk) og migrene. Nå den siste tiden har jeg slitt med kynnere, vond rygg og sliten i tillegg... Hva med deg? Hvordan er formen? Har du hatt plager i de andre svangerskapene?

Heihei! Joda, fødsel gikk supert :D
Kom på sykehuset kl19, riene starta 00.15 og mini var ute 03.52 :D
Så det gikk jo fort for seg når det først ble gang :p
Nå er han en uke gammel idag :D
Hva har du drevet med da? :)
Awww, såå koselig♥ Dere visste ikke at det ble gutt eller?
Jeg har denne uka starta litt i jobb igjen, etter å ha vært lenge sykemeldt. Men sliter fortsatt med bekkenplager, så vet ikke hvor mye og hvor lenge jeg greier å jobbe. Det får bare tiden vise:) I tillegg har jeg vært på tilvenning med storebror på sfo :)

Hvis ikke jeg dukker opp daaa:cool:

Hehe ja men du skal med glede få ta klærne for du liker det jo :P

Lurer på om lillebror fortsetter å sove om jeg legger han fra meg jeg.... kjenner jeg skulle ha hatt meg en dusj om jeg skal tenke tanken på å gå i butikken....

Ok ;) Fin alder det da ;) Blir vel ofte sånn, man får jo ikke plass til å ta vare på alt man vil.. Kanskje du får deg en shopping nå snart da ja ;) Moro å handle babyklær :) Er så mye fint :)
Nei, har hvert sykemeldt siden uke 14. Fikk tidlig bekkenløsning og i uke 14 holdt jeg ikke ut på jobb mer.. Har fysisk og psiskisk jobb. Har også slitt med svimmelhet (lavt blodtrykk) og migrene. Nå den siste tiden har jeg slitt med kynnere, vond rygg og sliten i tillegg... Hva med deg? Hvordan er formen? Har du hatt plager i de andre svangerskapene?
Høres ganske likt ut som situasjonen jeg selv er i egentlig. Men har begynt å jobbe 20% nå da. Ville ikke være helt borte fram til permisjon. Mulig det var teit av meg, for jeg er jo mest bare i veien på jobb, men:D

Awww, såå koselig♥ Dere visste ikke at det ble gutt eller?
Jeg har denne uka starta litt i jobb igjen, etter å ha vært lenge sykemeldt. Men sliter fortsatt med bekkenplager, så vet ikke hvor mye og hvor lenge jeg greier å jobbe. Det får bare tiden vise:) I tillegg har jeg vært på tilvenning med storebror på sfo :)

Joda, vi visste at det var gutt :) navn var klart og alt :)
Var det greit å jobbe igjen da? Kjenner jeg savner folka på jobb litt... Ikke det å jobbe, bare det å snakke med dem :p så må vel bort på besøk snart og vise frem mini :D
Gikk det bra på tilvenning da? :) var vel stas!

Høres ganske likt ut som situasjonen jeg selv er i egentlig. Men har begynt å jobbe 20% nå da. Ville ikke være helt borte fram til permisjon. Mulig det var teit av meg, for jeg er jo mest bare i veien på jobb, men:D
Jeg var nesten mer til bry enn til nytte de siste dagene før jeg ble sykemeldt.. Har heller en avtale med sjefen og legen at jeg er innom når jeg orker, er med på møter og er sosial. Samt gjør det jeg orker ;)

Guttungen på fotballtrening med sin far (hurra, han kom hjem og fulgte ham, jobber videre etterpå) og jentungen har fått frem "turnematta" (sånn gynmatte som vi kjøpte da eldste var baby, til å ligge på) Og mor sløver....

Ja, supert med trygge barn i vann :D nest eldste er livredd vann igjen, så det er stor forskjell på barn! :p

Ingen av mine er trygge i vann, dessverre :( Vi må jobbe videre med dem

Back
Topp