Nei, det gjør du nok ikke. Bare dumt at de ikke har bedre tanke bakHar sett det selv, sitter på appen en gang i blant jeg også.
Kommer ikke til å skifte nick for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det gjør du nok ikke. Bare dumt at de ikke har bedre tanke bakHar sett det selv, sitter på appen en gang i blant jeg også.
VetDu har jo ikke det i appen om du ikke har appen, sier seg jo selv ;-)
OkDe er fra 3- 10 år.Ja det er kjekt å handle litt, men mine har også arvet en del. Har en del, men har gitt bort mye av klærne. Blir nok en del shopping når vi vet hva det blir. Har ikke begynt å handle noe enda, kanskje rett etter oul. Har du vært i fin form i svangerskapet?
Ja du må henge her med ossJa det gjør nok det. Er med i januarforumet, og der er det ikke mye skravling. Får vel være mer aktiv her hvis jeg skal få flere innlegg![]()
Hvis ikke jeg dukker opp daaaNei det gjør ikke detog ikke er det fare for at noen kommer å tar det fra meg heller Haha
![]()
Bare å slenge seg iMed meg i kofferten![]()
Awww, såå koselig♥ Dere visste ikke at det ble gutt eller?Heihei! Joda, fødsel gikk supert
Kom på sykehuset kl19, riene starta 00.15 og mini var ute 03.52
Så det gikk jo fort for seg når det først ble gang![]()
Nå er han en uke gammel idag
Hva har du drevet med da?![]()
Hvis ikke jeg dukker opp daaa![]()
Ja, vi gleder oss veldigSå koselig![]()
Helt riktigJepp, og reise til syden om det blir for ille![]()
Høres ganske likt ut som situasjonen jeg selv er i egentlig. Men har begynt å jobbe 20% nå da. Ville ikke være helt borte fram til permisjon. Mulig det var teit av meg, for jeg er jo mest bare i veien på jobb, menOkFin alder det da
Blir vel ofte sånn, man får jo ikke plass til å ta vare på alt man vil.. Kanskje du får deg en shopping nå snart da ja
Moro å handle babyklær
Er så mye fint
Nei, har hvert sykemeldt siden uke 14. Fikk tidlig bekkenløsning og i uke 14 holdt jeg ikke ut på jobb mer.. Har fysisk og psiskisk jobb. Har også slitt med svimmelhet (lavt blodtrykk) og migrene. Nå den siste tiden har jeg slitt med kynnere, vond rygg og sliten i tillegg... Hva med deg? Hvordan er formen? Har du hatt plager i de andre svangerskapene?
Ikke noe problem på iphone-appHar sett det selv, sitter på appen en gang i blant jeg også.
Awww, såå koselig♥ Dere visste ikke at det ble gutt eller?
Jeg har denne uka starta litt i jobb igjen, etter å ha vært lenge sykemeldt. Men sliter fortsatt med bekkenplager, så vet ikke hvor mye og hvor lenge jeg greier å jobbe. Det får bare tiden viseI tillegg har jeg vært på tilvenning med storebror på sfo
![]()
Jeg var nesten mer til bry enn til nytte de siste dagene før jeg ble sykemeldt.. Har heller en avtale med sjefen og legen at jeg er innom når jeg orker, er med på møter og er sosial. Samt gjør det jeg orkerHøres ganske likt ut som situasjonen jeg selv er i egentlig. Men har begynt å jobbe 20% nå da. Ville ikke være helt borte fram til permisjon. Mulig det var teit av meg, for jeg er jo mest bare i veien på jobb, men![]()
Vetleser bare fra mob
![]()
Ja, supert med trygge barn i vannBra detblir trygg i vann!
Drømmen er et småbruk med et stoooort tre på tunet og mange epletrær i HagenJeg vet det![]()
Ja, supert med trygge barn i vannnest eldste er livredd vann igjen, så det er stor forskjell på barn!
![]()