Pytt pyttJa vi har hatt det fint. Savna bare bedre vær sånn at vi kunne ha bada mer. Pga været gikk det mer penger på parker og sånn :-o
Men men ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pytt pyttJa vi har hatt det fint. Savna bare bedre vær sånn at vi kunne ha bada mer. Pga været gikk det mer penger på parker og sånn :-o
Men men ;-)
Ja ;P men var ikke så redd i natt faktisk, kanskje det er borte nå som jeg er mammaÆsj...kjedelig å være redd![]()
Jeg har redigert innlegget, les det en gang til ;-)Pytt pyttferie bare en gang i året
![]()
Haha...en stykk lykkelig klatremus er supertJa vi har hatt det fint. Savna bare bedre vær sånn at vi kunne ha bada mer. Pga været gikk det mer penger på parker og sånn :-o
Men men ;-)
Det beste med turen er jo at jeg har utvidet neglelakksamlingen min med 11 nye lakker til den nette sum av 733,- :-D
Sum i Norge til full pris hadde blitt 1569,- :-D
Så jeg er lykkelig![]()
Så det nåJeg har redigert innlegget, les det en gang til ;-)
Ja det er utrolig supert :-DHaha...en stykk lykkelig klatremus er supert![]()
Endelig. Mini har sovna og jeg burde sovna jeg også. Men må sjekke forumet litt først. Hihi
Nei i grunn ikke. Han trenger litt tid til å sovne på nattestid. Spiser gjerne litt mer enn vanlig også. Spiser babyen din mange ganger i løpet av natta?Sovnet babyen senere enn vanlig ikveld?
Lillebror får seg nattmat nå.Én av nattmåltidene, i hvert fall.
![]()
Ja, vil ha baby lengeBra det dada har du baby lenge!
Er han ofte oppe på natten for mat?Sovnet babyen senere enn vanlig ikveld?
Lillebror får seg nattmat nå.Én av nattmåltidene, i hvert fall.
![]()
God morgenGod morgen jenter, da var det på'n igjen her
Har dere sovet godt?
Kan jeg ikke skjønneSynes da det![]()
Har det, syns bare det var litt tidlig å starte dagen kl 05:40God morgen
Veldig godt faktiskdu da?