Grei plan detJeg går ikke for toppen! Bare for lista![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grei plan detJeg går ikke for toppen! Bare for lista![]()
klart det er detSikkert vemodig![]()
Hva har du laget?Vært flink jente og laget til morgendagens lunsj![]()
Altfor sakteVar 96 på forrige oppdatering, og 101 på den før det.
Du tar innpå.
Sov godt søte duDa sier jeg god natt
God kveldGod kveld damerHer har kvelden gått med til å sortere lillegutts klær. På tide å legge bort siste rest av 62 og finne frem begynnelsen på 74.
Dere er godt i gang med månedens skravling, ser jeg![]()
Ja, han vokser tilGod kveld
Lillegutt begynner å bli stor!
Da skjønner jegDerav etter i morgen![]()
Mmm...så deilig daStekt kyllingfilet og laget salat. Burde vel finne senga nå så jeg står opp tidlig nok til å lage omelett til frokost![]()
Deilig å ha deg hjemme igjenHei og hopp :-D
Vi er hjemme igjen :-D
Var dårlig nettilgang på campingen i går, og i dag har vi vært på båten fra 8.45-18.30 og så halvannen time i bil.
Litt utpakking og sånn, og nå har vi fått spist litt og sett litt tv.
Var deilig å komme hjem til eget hus uten edderkopper![]()
Håper alle har det bra :-D
Æsj...kjedelig å være reddJeg er livredd![]()
Jepp :-oUæh, var det mye edderkopper der???
Blir godt å sove i egen seng nå da![]()
Var bare ei natt på camping heldigvisVelkommen hjemHøres deilig ut med camping og båttur! Tiden går jo så fort når man har litt å gjøre
![]()
Jeg er på vei i seng og det er veldig stille herDet kommer helt an på hvor mye du får skravlet nå som jeg har lagt meg, og hvordan lille U er i morgen tidlig.
Haha. Nei, da er det vel mer tiltak enn moroVar bare ei natt på camping heldigvis![]()
Vi er ikke campingmennesker :-o
Var så langt å kjøre fra sommerhuset til båten så da måtte vi ha en overnatting ;-)
Natta straks fra megOhh, på tide finne senga snart her. Hva med deg?![]()
Ja vi har hatt det fint. Savna bare bedre vær sånn at vi kunne ha bada mer. Pga været gikk det mer penger på parker og sånn :-oDeilig å ha deg hjemme igjen
Håper dere har hatt det knall!
Takk for det søtaNatta og sov godt
Synes da detGjør jeg det![]()
Bra det daJa, han vokser tilHadde egentlig trodd det skulle gå raskere, men han vokser ikke såååå fort.