To ganger i uken er fortsatt bedre enn hver dagGir opp handling for en hel uke. Handler i morgen og så ny runde på fredag. Får prøve med det først..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To ganger i uken er fortsatt bedre enn hver dagGir opp handling for en hel uke. Handler i morgen og så ny runde på fredag. Får prøve med det først..
Det går ikkeHåhåi!! Ja da kan du ikke ligge på latsida!![]()
Åh nå fikk jeg lyst på vafler!Nystekte vafler![]()
jeg også. tenker lunsj i morgen...Åh nå fikk jeg lyst på vafler!
Mmm lurt!!jeg også. tenker lunsj i morgen...
Jeg går ikke for toppen! Bare for listaDenne mnd blir rolig for min del
Det kommer vel litt an på hvor mye premiene frister, detJeg går ikke for toppen! Bare for lista![]()
He he sant, men det er utgangspunktet mittDet kommer vel litt an på hvor mye premiene frister, det
Sikkert vemodigSiste jul i barndomshjemmet
Vi får vente å se til i morgen...He he sant, men det er utgangspunktet mitt
Trenger masse hjelpOg vi må bare hjelpe til
Da stoler jeg på degAnbefales på det sterkeste![]()
Gjør så godt jeg kan, men nå begynner jeg faktisk å bli ganske sliten av denne skravlingenTrenger masse hjelp![]()
Ikke på meg altsåDa stoler jeg på deg![]()
Det var da ille mange som har vafler i kveld...Man kan for eksempel bli avbrutt i moppingen av at mannen har stekt resten av vaffelrøren fra tidligere i dag som kvelds ("måtte jo det for å få vasket opp bollen") og bedt om å gå og ta en dusj etterpå, så ser vi hva som er igjen å ta når jeg kommer ut igjen...
Det tviler jeg ikke påJa, det smakte veldig godt![]()
Kanskje detMmm...
Kanskje lunsj i morgen![]()
Skal prøve etter i morgenTrenger masse hjelp![]()
Nei, vi må være forsiktigeVil ikke ta noen sjanser vet du