Håper du får en fin nattVafler er godt, og nå har jeg dusjet. Får kle på meg og se hva mere jeg skal gjøre før jeg legger meg.
Skal straks legge meg her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en fin nattVafler er godt, og nå har jeg dusjet. Får kle på meg og se hva mere jeg skal gjøre før jeg legger meg.
Og i morgen er det garantert mer når jeg dukker opp herEr på vei nå.
71 foran deg![]()
Hva har du laget?Vært flink jente og laget til morgendagens lunsj![]()
Har jobbet og vært en del borte. Og i går kveld la jeg meg likt med B, hadde så ufattelig vondt i hodet.God kveld. Vært opptatt i helgen? Jeg fant frem 86 tidligere idag jeg. Måtte ta frem noen av de bodyene..
Stekt kyllingfilet og laget salat. Burde vel finne senga nå så jeg står opp tidlig nok til å lage omelett til frokostHva har du laget?![]()
Men du skal jo kanskje ta de frem igjen sidenHar jobbet og vært en del borte. Og i går kveld la jeg meg likt med B, hadde så ufattelig vondt i hodet.
Litt trist å legge bort så mange fine klær, men gøy å finne frem alt det nye man har kjøpt også.
![]()
Vafler er skikkelig snadder!Vafler er godt, og nå har jeg dusjet. Får kle på meg og se hva mere jeg skal gjøre før jeg legger meg.
Uæh, var det mye edderkopper der???Hei og hopp :-D
Vi er hjemme igjen :-D
Var dårlig nettilgang på campingen i går, og i dag har vi vært på båten fra 8.45-18.30 og så halvannen time i bil.
Litt utpakking og sånn, og nå har vi fått spist litt og sett litt tv.
Var deilig å komme hjem til eget hus uten edderkopper![]()
Håper alle har det bra :-D
KanskjeMen du skal jo kanskje ta de frem igjen siden![]()
Velkommen hjemHei og hopp :-D
Vi er hjemme igjen :-D
Var dårlig nettilgang på campingen i går, og i dag har vi vært på båten fra 8.45-18.30 og så halvannen time i bil.
Litt utpakking og sånn, og nå har vi fått spist litt og sett litt tv.
Var deilig å komme hjem til eget hus uten edderkopper![]()
Håper alle har det bra :-D
Ja var braSkjønnerligger den på netflix?
Jeg er livreddJeg bryr meg lite om torden![]()
Går for en av hver jaKanskjei alle fall noen av dem
Det kommer helt an på hvor mye du får skravlet nå som jeg har lagt meg, og hvordan lille U er i morgen tidlig.Og i morgen er det garantert mer når jeg dukker opp her![]()
Ohh, på tide finne senga snart her. Hva med deg?Nei det har du nok ikke![]()
Jepp, det er måletGår for en av hver ja![]()
Natta og sov godtHåper du får en fin natt
Skal straks legge meg her..
Jeg vinner ikke likevelIkke dårlig det heller da. Jeg skal se krav og premier før jeg bestemmer meg![]()
Gjør jeg detDu snakker da stadig varmt om julen![]()