Skravletråd august

God kveld. Vært opptatt i helgen? Jeg fant frem 86 tidligere idag jeg. Måtte ta frem noen av de bodyene..
Har jobbet og vært en del borte. Og i går kveld la jeg meg likt med B, hadde så ufattelig vondt i hodet.

Litt trist å legge bort så mange fine klær, men gøy å finne frem alt det nye man har kjøpt også.
:)

Hva har du laget?:)
Stekt kyllingfilet og laget salat. Burde vel finne senga nå så jeg står opp tidlig nok til å lage omelett til frokost :p

Hei og hopp :-D

Vi er hjemme igjen :-D

Var dårlig nettilgang på campingen i går, og i dag har vi vært på båten fra 8.45-18.30 og så halvannen time i bil.

Litt utpakking og sånn, og nå har vi fått spist litt og sett litt tv.

Var deilig å komme hjem til eget hus uten edderkopper :-P

Håper alle har det bra :-D

Har jobbet og vært en del borte. Og i går kveld la jeg meg likt med B, hadde så ufattelig vondt i hodet.

Litt trist å legge bort så mange fine klær, men gøy å finne frem alt det nye man har kjøpt også.
:)
Men du skal jo kanskje ta de frem igjen siden;)

Var dårlig nettilgang på campingen i går, og i dag har vi vært på båten fra 8.45-18.30 og så halvannen time i bil.

Uæh, var det mye edderkopper der???
Blir godt å sove i egen seng nå da:)

Velkommen hjem :) Høres deilig ut med camping og båttur! Tiden går jo så fort når man har litt å gjøre ;)

Og i morgen er det garantert mer når jeg dukker opp her:p
Det kommer helt an på hvor mye du får skravlet nå som jeg har lagt meg, og hvordan lille U er i morgen tidlig.

Back
Topp