Fest blir det uansett ikke.Ikke fest, kom ikke det helt an på om gutten inviterer hele nabolaget eller ikke![]()
Men muligens litt folksomt enn jeg tenkte, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fest blir det uansett ikke.Ikke fest, kom ikke det helt an på om gutten inviterer hele nabolaget eller ikke![]()
Okei. Ferien over for denne gangen?Regner men det.
Men i morgen er hverdagen tilbake etter ferien, så da blir det litt roligere her
Han har alltid hatt et godt sove hjerte om morgenen.Det har ikke mine blitt. Selv lærte jeg ikke å sette pris på å sove litt lenger i helg og ferie før jeg var et stykke ut i tenårene
Jepp.Okei. Ferien over for denne gangen?
Syns det er litt søtt da.Fest blir det uansett ikke.
Men muligens litt folksomt enn jeg tenkte, ja
Jepp.
I morgen er mannen tilbake på jobb, frøkna i barnehagen og eldsten på SFO.
Tror lille U kommer til å nyte at det blir litt ro rundt han
Men snart er det permisjon på deg ogsåJa, det gjør han gjerne
Her er det full jobb. Merker det er tungt ja. 23+1 nå.
Skal ha nesten 14 dager i slutten av aug. igjen da.
God morgen.
En liten glad gutt påstod at det var morgen
Nei, det betyr at han har lyst å være sammen med den jenta hele tiden, hun drar hjem tirsdag, og tenker ikke på at han ikke kan invitere ei av to jenter, og at det blir med voksne på kjøpetSyns det er litt søtt da.
Han inviterer alle for å feire deg.
Betyr at han er glad i deg, det![]()
Ja 15 nov.Men snart er det permisjon på deg også![]()
Her har lille U sovnet i gjen og frøkna ser på TV'n.God morgen
Det var det en som gjorde her og for en god stund siden. Og nå etter kos, bleieskift, mat, bleie og mat så har han jaggu sovna igjen og
Men storesøster sover også så her ligger jeg å glor på tv![]()
Så utrolig deilig da.God morgen, hva skjer? Her sov minste fra 19.45-7.30. Vurderer å bli religiøs og be om at det måtte fortsette, for dere kan jeg venne meg til
Idag skal vi male rekkverks bord og ingenting annet. Dere da?
Det kommer til å gå fort frem til detJa 15 nov.![]()
God morgen![]()
Hinsides trøtt...ikke rart når man er i seng over 03.00 og oppe rett før 06.30:O![]()
Mer våkne folk her enn meg mon tro?
JadaDet kommer til å gå fort frem til det![]()
Snuppa sover godtJada vi eller nå er det bare jeg som er våken her i hus![]()
Her har lille U sovnet i gjen og frøkna ser på TV'n.
Jeg burde gå og sette på oppvaskmaskinen men gidder ikke
Hadde det bare vært meg som hadde vært våken her hadde jeg gått og lagt meg igjenJada vi eller nå er det bare jeg som er våken her i hus![]()
Har satt inn halvparten nåBurde ha gjort noe fornuftig jeg og men gidder ikke så ligger på sofaen sammen med lillebror![]()