Her har jeg vært i gang i 1,5 timer allerede.God morgen.
Jeg våknet jo for litt siden, mannen sover, men nå er eldste på do, så da er det morgen.
Lille U mente dagen startet kl 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg vært i gang i 1,5 timer allerede.God morgen.
Jeg våknet jo for litt siden, mannen sover, men nå er eldste på do, så da er det morgen.
Ahh, kjekt. Jeg stortrives. Bodd her siden 07.Bergen er en fin by det ja, bodde der fra 98-12.
Ahh, da så.Gjør jo vansligvis det, men hadde fest her i går. Hadde bursdag 28juli så feiret den.
Det er jo lenger enn meg det, jeg har bare vært våken litt over en time.Her har jeg vært i gang i 1,5 timer allerede.
Lille U mente dagen startet kl 6
Trodde bare ikke man kunne ha færre enn 20 på en side som er standard på maskinenInnstillinger.... Jeg har en tråd her på 10 sider, vet du
Appen tillater fra 10 til 50Trodde bare ikke man kunne ha færre enn 20 på en side som er standard på maskinen
Jeg sitter nå her med to barn.Det er jo lenger enn meg det, jeg har bare vært våken litt over en time.
Og ligger enda
Ahh, da så.
Min bursdag skal feires i morgen, det er da jeg har, men ikke med fest. Og langt tidligere i seng
Ok, trodde det var 20-50.Appen tillater fra 10 til 50
Jeg liker ikke å måtte bla side så ofte, så jeg har 50
Jeg regner med å ha begge mine her i løpet av ikke så lenge.Jeg sitter nå her med to barn.
Siste regner jeg ikke med å se på en stund
Heldig du er.Høres mer fornuftig ut det
Men kjekt å skeie ut litt innimellom. Henter meg inn med å legge meg når guttungen hviler formiddaglur![]()
Koselig det da.Jeg regner med å ha begge mine her i løpet av ikke så lenge.
Kjedelig. Tidlig i seng da?Heldig du er.
Tror ikke jeg får mer i løpet av dagen, jeg
Mine gjør jo ikke slikt.Høres mer fornuftig ut det![]()
Men kjekt å skeie ut litt innimellom. Henter meg inn med å legge meg når guttungen hviler formiddaglur![]()
Ikke fest, kom ikke det helt an på om gutten inviterer hele nabolaget eller ikkeAhh, da så.
Min bursdag skal feires i morgen, det er da jeg har, men ikke med fest. Og langt tidligere i seng
Jeg sjekket nå, det er fra ti. At noen velger det er for meg uforståelig, men det et deres valgOk, trodde det var 20-50.
Har også 50 på appen
Ikke jeg heller, og i morgen er det jo bursdag og jobbHeldig du er.
Tror ikke jeg får mer i løpet av dagen, jeg
Regner men det.Kjedelig. Tidlig i seng da?![]()
Det har ikke mine blitt. Selv lærte jeg ikke å sette pris på å sove litt lenger i helg og ferie før jeg var et stykke ut i tenåreneKoselig det da.
Eldste min er litt for glad i sengen om morgenen
Mine gjør jo ikke slikt.
Og så begynner jeg på jobb nå.
Vi feiret til langt på natt i fjor, felles 2*35 fest. I år tar vi det hele med ro