Vurderes det ogsåHar lyst på epletre jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderes det ogsåHar lyst på epletre jeg
Da har søster og niese reist ... jeg har gått en liten tur å nå skal vi dra på en tur med bil
Hytta ser ryddig og ren ut, da setter vi oss i bilen. Håper mini sovner fort og sover hele veien![]()
Hehe.dde må jo få mat![]()
Tenk at idag er terminen min med lillefrøkna. Og her ligger ho ved siden av meg - og er 4 uker i morgen :O
Sykt å tenke på hvor mye som har skjedd de siste ukene :O
Ja, det er litt rart å tenke på.![]()
Egentlig husker jeg nesten svært lite av de tre første ukene. Nå har vi vel vært omtrent like mye hjemme som innlagt på sykehusetmen første hele uke hjemme er unnagjort - og det har vært deilig
![]()
Bare å slå ut puppen herJa de må det, men jeg må nok trene litt på å være diskré for det var langt ifra diskré i går![]()
Bare å slå ut puppen her
Jeg har kjøpt ammebh og topp i dag, men kan ikke si jeg kan skryte av utvalget akkuratikke på topper ihvertfall
Uff da så kjedelig.Egentlig husker jeg nesten svært lite av de tre første ukene. Nå har vi vel vært omtrent like mye hjemme som innlagt på sykehusetmen første hele uke hjemme er unnagjort - og det har vært deilig
![]()
Tenk at idag er terminen min med lillefrøkna. Og her ligger ho ved siden av meg - og er 4 uker i morgen :O
Bare å slå ut puppen her
Jeg har kjøpt ammebh og topp i dag, men kan ikke si jeg kan skryte av utvalget akkuratikke på topper ihvertfall
Jeg har noen fra de første ungene. Et par fra boob og tre fra hm.Det er en grunn til at jeg foreløpig ikke har ammetopper i hus![]()
Jeg har noen fra de første ungene. Et par fra boob og tre fra hm.
Da kom hun tidlig.Tenk at idag er terminen min med lillefrøkna. Og her ligger ho ved siden av meg - og er 4 uker i morgen :O
Jeg elsker de fra boob.Jeg har noen fra de første ungene. Et par fra boob og tre fra hm.
HahaRonja: utfordringen din blir 10 000![]()
TakkHåper du og får en super fin daghva skal du i dag?