Skravletråd august

Gjør du vel, du har et barn og venter et til?

Hehe har en gutt på snart 2år som nå får 2 bilseter, en i hver bil.
Mini i magen har maxicosi etter han, og trenger i grunn ikke et til i andre bilen...
Ellers har vi et sete stående fra 4år nemlig. men da vil vi jo fylle opp begge bilene med seter da..så for all del;) hehe
 
Vi har... Skal vi se. Beltestol i begge bilene til han som begynner i andre klasse.
Maxway i begge bilene til hun som er fire, altså bakover ei stund til, men så må vi ha nye beltestoler til henne også. Han må sitte i sin lenge enda.

Mini i magen har vi et maxicosi til som vi kan ha i ene bilen, men hadde ikke gjort noe å ha ét til andre bilen, der kan vi dog bare ha tre unger når vi har bare en voksen, der får vi nok ikke tre bak. Det får vi i hovedbilen (min)
 
Fantastisk:D Du har jo også vunnet flotte gevinster:D
Jeg har vunnet en mer enn henne, men hun har vel minst to av "de på toppen", så ingen tvil om vinnerlykke der også
 
Jeg har vunnet en mer enn henne, men hun har vel minst to av "de på toppen", så ingen tvil om vinnerlykke der også
Nei, heldig:)
Nå har jeg vunnet dette bilsete og 2 stellematter.:)
 
Trodde vi hadde bestemt oss for sete,men mannen ville kjøre innom barnashus å se nærmere på de der før vi bestemmer oss;):D
 
Back
Topp