Skravletråd august

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Ny måned, ny tråd.

Tidligere har denne tråden vært ganske lang
Juni: 1.054 sider, eller 21.071 innlegg lang
Juli: 1.059 sider lang, eller 21.170 innlegg lang.

Klarer vi å slå det denne måneden?
 
Last edited:
Jeg mener at dette er ikke en lek, dette er en skravletråd
Leker er noe annet??

Dette er babyverden. Og familieverden. Er det ikke innen deres tema å snakke om alt som skjer i livene våre? prøving, svangerskap, fødsel, livet med barn? Jobb og svigers, rydding av hus, mat og gode greier, tv og bøker og spill? Er ikke det livet til en familie da?
 
Last edited:
Spiller vel ingen rolle hvor den ligger, sånn egentlig. Gjør det det da?:)
For oss som har funnet den, abonnerer og bruker forumet på den måten, nei.

For alle andre, evt nye skravlejenter eller de som har vært litt inaktive i ferien og derfor ikke fått det med seg, jo. For de finner den ikke.
 
Jeg mener at dette er ikke en lek, dette er en skravletråd
Leker er noe annet??

Dette er babyverden. Og familieverden. Er det ikke innen deres tema å snakke om alt som skjer i livene våre? prøving, svangerskap, fødsel, livet med barn? Jobb og svigers, rydding av hus, mat og gode greier, tv og bøker og spill? Er ikke det livet til en familie da?

Jeg er nå ganske enig med deg i det. Det er jo hverdagslivet vårt som vi skravler om sånn egentlig...
 
God morgen! Har klart å forsove meg til venninnebesøk/playdate, men heldigvis måtte venninnen min noe akutt at hun måtte levere gutten sin på det tidspunktet. Fikk en halvtime ekstra. :p
 
God morgen! Har klart å forsove meg til venninnebesøk/playdate, men heldigvis måtte venninnen min noe akutt at hun måtte levere gutten sin på det tidspunktet. Fikk en halvtime ekstra. :p
God morgen.
Fikk forresten lov å ha denne på Generelt likevel.
Har derfor 2 skravletråder denne måneden :)
 
Back
Topp