Prøver å få tak i mammmaNoe spennende som skjer siden du ikke vil i senga enda?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å få tak i mammmaNoe spennende som skjer siden du ikke vil i senga enda?![]()
Det er mannen min veldig enig i ogBacon er godt til det meste....
Er ikke det en høytid til minne om en profet som var villig til å ofre sin sønn til Allah etter å ha fått beskjed om det i en drøm.Eid al adha![]()
Jeg skal enten sy, eller dra på klatring før jobb.kommer ann på hvor energien liggerHvilke planer har dere for i morgen.
Jeg håper på å være frisk nok til å dra på jobb, og så er det ukeshandel på kvelden
Høsta lovord fra kællen i hvert fallFlinke duble det godt?
Så det er ikke bare mine hukommelse som er feil.Tja dove bruker jeg ikke da jeg ikke tåler det(for mye vann i det og irriterende stoffer), slangen er jo grei nok men vet helt ærlig om den ville blitt så mye brukt og gavekort generelt er ikke helt min greie
Kanskje om de hadde hatt flere ting snuppa kunne hvert interessert i.
Så er veska som har gjort meg såpass aktiv i forhold til tråder da, men likte den første best da![]()
Hadde vært veldig praktiskØnsker helst å spole frem til 12 uker ja![]()
Så koselig daDa ser det ut som om vi tar turen til Göteborg neste helg ❤
Muslimsk helligdag så invitert av noen venner der![]()
Noe så veldig,for enten bli det sying eller klatring imorgen. Ser ut til at det må bi sying siden stoffet ikke var tørtHaha, utålmodig i kveld?![]()
Må også i seng snart.Snart skal jeg det
Samme profet, siden vi har så og si samme profeter som jødedommen og kristendommen er det mye likt.Er ikke det en høytid til minne om en profet som var villig til å ofre sin sønn til Allah etter å ha fått beskjed om det i en drøm.
Litt som at Abraham var villig til å ofte Isak i biblene etter å har fått beskjed av Gud å gjøre det i en drøm?
Fått tak i henne da?Prøver å få tak i mammma![]()
Jo, men syns ofte butikk-kryddere er mye svakere på smakBruker litt av hvert.
Skal innom noen butikker neste uke så håper de har bedre sortiment da!
De fra Syria liker best krydder blandinger har jeg lagt merke til da.
Lettere ofte å kjøpe på Coop, men har store glass med spiskummin og pepper for eksempel
Ellena var først, liker godt den stilen. Så hukommelsen din er ganske godSå det er ikke bare mine hukommelse som er feil.
Vesken ble endret etterhvert.
Var det ikke en Storksak Ellas først?
Ja blir detSå koselig da![]()
Vel når du ikke klarer å slå henne....Takk for den![]()
Opplevd motsatt jegJo, men syns ofte butikk-kryddere er mye svakere på smak
Klarting har jeg så lyst til å begynne med.Jeg skal enten sy, eller dra på klatring før jobb.kommer ann på hvor energien ligger
Så ikke så galt husket av meg, og så lærte jeg noe nytt, tusen takkSamme profet, siden vi har så og si samme profeter som jødedommen og kristendommen er det mye likt.
Men vi kaller de Ibrahim og Ismail, ser likheten i navnet da.
Er også slutten på pilgrimsreisen for de som er der![]()