Skravletråd August 2016

Er ikke det en høytid til minne om en profet som var villig til å ofre sin sønn til Allah etter å ha fått beskjed om det i en drøm.
Litt som at Abraham var villig til å ofte Isak i biblene etter å har fått beskjed av Gud å gjøre det i en drøm?

Tja dove bruker jeg ikke da jeg ikke tåler det(for mye vann i det og irriterende stoffer), slangen er jo grei nok men vet helt ærlig om den ville blitt så mye brukt og gavekort generelt er ikke helt min greie :p
Kanskje om de hadde hatt flere ting snuppa kunne hvert interessert i.
Så er veska som har gjort meg såpass aktiv i forhold til tråder da, men likte den første best da :p
Så det er ikke bare mine hukommelse som er feil.
Vesken ble endret etterhvert.
Var det ikke en Storksak Ellas først?

Er ikke det en høytid til minne om en profet som var villig til å ofre sin sønn til Allah etter å ha fått beskjed om det i en drøm.
Litt som at Abraham var villig til å ofte Isak i biblene etter å har fått beskjed av Gud å gjøre det i en drøm?
Samme profet, siden vi har så og si samme profeter som jødedommen og kristendommen er det mye likt.
Men vi kaller de Ibrahim og Ismail, ser likheten i navnet da.
Er også slutten på pilgrimsreisen for de som er der :)

Bruker litt av hvert.
Skal innom noen butikker neste uke så håper de har bedre sortiment da!
De fra Syria liker best krydder blandinger har jeg lagt merke til da.
Lettere ofte å kjøpe på Coop, men har store glass med spiskummin og pepper for eksempel
Jo, men syns ofte butikk-kryddere er mye svakere på smak

Jo, men syns ofte butikk-kryddere er mye svakere på smak
Opplevd motsatt jeg :( MYE varierende kvalitet på de vi har fått tak i dessverre.
Må nok finne en butikk som er flinke til å finne leverandører med god kvalitet på krydder og andre ting.
Vi kjøper jo en del på slike butikker

Imorgen skal jeg få kose meg med en baby ❤
Ei kollega lurte på om jeg ville komme en tur på jobb samtidig som henne og guttungen som kom i juli ❤

Back
Topp