Ja ikke santHeldige duuuu!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke santHeldige duuuu!![]()
Bruker ikke krydderglass, men krydder fra slike invandrerbutikkerHehe bruker sånn tandoori krydderglass i bunn da, men improviserer hele veien, syns maten blir best da![]()
Tenker det var godtDer ligger jeg også![]()
Kanskje like greit å finne senga?Er ikke langt unna
Trodde du kjente meg, ingen margin her.Jeg tror du klarer med god margin![]()
Tusen takk søte du ❤❤Gratulerer så mye!!![]()
Var det jaDeilig for deg å få slappet litt av nå![]()
Mhm.Det vil jeg tro ja
Jepp, ellers ville jeg nokk ikke orket så mye her i kveldHurra for vidunder medisin!![]()
Det ordner seg sikkert på et visTja får se da, men spørs jo på hvor aktive andre er her også![]()
Snart skal jeg detKanskje like greit å finne senga?
Det gjør jeg også, har holdt på en ukes tidHåper det er kortvarig![]()
Bruker litt av hvert.Bruker ikke krydderglass, men krydder fra slike invandrerbutikker
Og vinner hver måned som betyr man må få en annen inn på banenBlir jo utfordret av Kengu hver eneste måned![]()
Det får vi satse på for din delDet ordner seg sikkert på et vis
Noe spennende som skjer siden du ikke vil i senga enda?Snart skal jeg det
Det skal jeg huskeBacon og blomkål passer ekstremt godt sammen![]()
Jeg liker det jeg leser!Jepp, meg, mannen, Netflix og dere![]()
Takk for denOg vinner hver måned som betyr man må få en annen inn på banen
Kanskje ikke middagskassene funker så braJeg er ikke glad i fem heller, og særlig ikke sei, men jeg spiser i alle fall det lettere. Laks er ikke min greie.
Så ser jeg at kjøttbollene vi alle gleder oss til med brun saus er samme brune saus som sist uke, men selleri og den falt ikke i smak. Og mellomste spiser ikke potet uten saus.... Så irriterende!!!