Skravletråd August 2016

Mye som skal bli ferdig før babyen kommer?
Husk å ta hensyn til bekkenet ditt også
Det gjør jeg :)
Når jeg er ferdig med klærne er det ikke så veldig mye egentlig. Og en del utenfor vår kontroll (noe jeg hater!) slik som at pappa lager vugge.

Men kommer også ikke til å sette stellebordet på plass før etter fødsel (står oppe og på soverommet enn så lenge), madrass til sprinkelseng blir kjøpt neste uke så kommer nok til å lufte den og ha den klar om to uker tenker jeg :)

Jøss, det hadde jeg ikke noe problemer med, hadde mange grønne klær til mine når de var helt små
Altså når de fleste butikker ikke har sparkebukser lengre så vet jeg ikke helt!
Med snuppa ville jeg ha lilla for å bryte med rosa, samme grunn til at jeg nå kunne tenkt meg litt i grønt for å bryte med blått! Men denne gangen finner jeg masse nøytralt da :p

Det gjør jeg :)
Når jeg er ferdig med klærne er det ikke så veldig mye egentlig. Og en del utenfor vår kontroll (noe jeg hater!) slik som at pappa lager vugge.

Men kommer også ikke til å sette stellebordet på plass før etter fødsel (står oppe og på soverommet enn så lenge), madrass til sprinkelseng blir kjøpt neste uke så kommer nok til å lufte den og ha den klar om to uker tenker jeg :)
Vuggen er kanskje litt viktig, ja.
Tror ikke vi fikk opp sprinkelsengen før babyen skulle over fra vuggen til den.
Var litt trege

Vuggen er kanskje litt viktig, ja.
Tror ikke vi fikk opp sprinkelsengen før babyen skulle over fra vuggen til den.
Var litt trege
Skal ha vuggen på stua og syns den er kjempe viktig ja!
Har tatt av ene siden på sprinkelsenga, og den står ved senga vår så litt mer som bedside crib, bare at den kan brukes mye lengre :D men vil helst kun bruke den om natta!

Altså når de fleste butikker ikke har sparkebukser lengre så vet jeg ikke helt!
Med snuppa ville jeg ha lilla for å bryte med rosa, samme grunn til at jeg nå kunne tenkt meg litt i grønt for å bryte med blått! Men denne gangen finner jeg masse nøytralt da :p
Jeg anser grønt som nøytralt jeg da.
Stolte aldri 100% på UL så kjøpte bare nøytralt før babyen kom

Kanskje litt bacon etter sopp.
Muligens bare litt ost oppå.
Vil ikke ha for mye i jeg heller
Sopp er av det jeg ikke liker

Bacon hadde vært godt, men tomt. Har kokt skinke. Muligens spekeskinke.

Tror dog det blir noe annet i kveld. Kjøpe bacon til en annen gang...

Back
Topp