Vi har vært inne ganske mange ganger nå og det høres ikke ut som om han roer seg med det førsteKjedelig med slike kvelder:-/. Håper han sovner snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vært inne ganske mange ganger nå og det høres ikke ut som om han roer seg med det førsteKjedelig med slike kvelder:-/. Håper han sovner snart![]()
Veldig kosHøres ut som en koselig dag. Hva skjedde?
Håper ikke det jeg heller. Han røyker sykt mye og har sikkelig kolshosteUff da, håper det ikke er noe alvorlig.
Tusen takkDet har jeg ikke fått meg meg gratulerer så mye, nå ble jeg glad.
Når er termin?
![]()
Ikke dumt det heller, vi har mye egg.Tenker jeg bare skal lage meg en liten omelett eller noe slikt
Krysser alt jeg har for dere, dette må bare gå braTusen takkDen satt endelig på andre prøverørsforsøket, men er veldig tidlig enda
Termin er 13.mai ❤
Neida er da vel ikke trøtt såpass tidligFordi det er sent på kvelden og man er trøtt![]()
Kanskje litt bacon etter sopp.Ikke dumt det heller, vi har mye egg.
Hva tenker du ha i?
Jeg liker ikke så mye rart i den egentlig....
Det spiller egentlig ingen rolle når på døgnet den kom opp, bare den kom opp.Neida er da vel ikke trøtt såpass tidlig![]()
Det får vi virkeligDa får vi krysse fingrene for det XXX
Så digg! elsker følelsen av ny bil. (ikke opplevd det så mange ganger daI morgen fårjeg nye bilen. Hurra
full dag i dag du da.Har vært på jobb og nå er det foreldremøte på skolen![]()
Høres ut som en fin dag med unntak av slutten daGod kveldproduktiv dag. Vært med bror og hans kjæreste, hun har bursdag idag, så vi har kost oss i byen, vært hos samboers bestemor og spist pizza. Måtte forte oss hjem da vi fikk litt kjedelige nyheter.
Hva skal du lage deg?Jeg burde egentlig lage meg middag siden jeg ikke klarer den maten de andre spiste
Og ikke minst luktenSå digg! elsker følelsen av ny bil. (ikke opplevd det så mange ganger da)
Jeg håper virkelig det for deres delSå bra. Satser på at storebror også blir slik snart. Forhåpentligvis uten gråt i det hele tatt etterhvert
![]()
Vet ikke enda, vurderer en omelettHva skal du lage deg?
Tusen takk. Vi satser på detKrysser alt jeg har for dere, dette må bare gå bra
Hvor mange uker er du nå?Tusen takk. Vi satser på det![]()
Har fått helt avsmak på laks selv.Baby sover.
Litt tidlig. Hun har sovet lite i natt
Jeg vurderer å spise kveldsmat med de to andre. Jeg er sulten
Jeg spiste lite middag. Skuffet over hvor lite jeg klarte
Jeg visste at jeg ikke likte den. Men at jeg skulle klare så lite!
Vi har i ny og ne matkasse. Denne uken godt levert sin baenekasse som kom med lakseburger. La det være sagt at denne og sist uke kom fordi vi glemte å avbestille, to uker med laks hadde jeg aldri bestilt.
Jeg et ikke glad i fisk og skalldyr. Slett ikke skalldyr.
Men laks er noe av den fisken jeg spiser dårligste. Jeg er mye bedre på hvit fisk, særlig sprøstekt torsk, stekt kveite går også
Laks er bare grusomt. Og jeg klarte veldig lite middag. Og jeg er sulten.