Ikke jeg hellerOnkelungen til gubben har det. Gubben selv og forsåvidt. Men synes ikke det er greit at en 8 åring som i tillegg er ganske umoden får spille det til alle døgnets tider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg hellerOnkelungen til gubben har det. Gubben selv og forsåvidt. Men synes ikke det er greit at en 8 åring som i tillegg er ganske umoden får spille det til alle døgnets tider
Tenker det også kan være en fin forberedelse til skolestart neste årJeg tenker at om det kan kjøpe oss litt leksero så er det verd det.
Bekmørkt!! (nei kjære stavekontroll, jeg mener ikke, og er ikke bekymret)Så fort mørkt det blir ute nå![]()
Får krysse fingrene for det:-DHåper de gjør det da
Ha ha den stavekontrollen altsåBekmørkt!! (nei kjære stavekontroll, jeg mener ikke, og er ikke bekymret)
Ja. Det må vi få inn vane påDet høres lurt ut med å ta med yngste så dere får arbeidsro![]()
Vet det, tenkte med på de andre i klassen til KBHan får det ikke heller som sagt
Hvordan går det i barnehagen nå?Vært fin. Jobbet, handla, unnagjort ærende, laget middag og kosa med jenta som har vært i bhg. Så husarbeid og sying![]()
Hovedlevering på butikken. Jeg har kjøleansvar og frys. Tar nok imot alle varene også. Enormt med paller skal ut på kort tid.Hva skjer i morgen?
Ah. Trodde det var kun 1816 og 18
Flere verjoner
Skal snart i seng selvKan ikke skjønne hvorfor det tok så lang tid å legge lillemor i dag., nesten så vi går rett å legger oss også
Tusen takk. Et av de er til synnøveÅ så fine de er
Det er braIkke jeg heller![]()
Masse lykke til med altHovedlevering på butikken. Jeg har kjøleansvar og frys. Tar nok imot alle varene også. Enormt med paller skal ut på kort tid.
Må og bli ferdig til 13. Da drar jeg og gubben til gynekolog. (Han er moralsk støtte så jeg kanskje unngår å svime av igjen)
Hun er klar som et egg....Tenker det også kan være en fin forberedelse til skolestart neste år
Så sent at det nesten er bare å legge seg jaKan ikke skjønne hvorfor det tok så lang tid å legge lillemor i dag., nesten så vi går rett å legger oss også
Ha ha den stavekontrollen altså
Når får dere vite om det blir streik eller ikke?Spent på om OJ skal i barnehagen i morgen eller ikke. Streik eller ei. Kort dag uansett på han og endrer jo bare planene. Men håper det ikke blir streik !