Husker ikke helt.Hva skal dere ha?
Enten var det pasta med kjøttsaus, eller så var det koteletter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker ikke helt.Hva skal dere ha?
Hadde vært greit her ogsåHar avtale om det så det vargreit
Han gjorde lekser hos en kompis
Det klarer du lettAh skjønner
Her er målet 150 til
Håper det hvertfall.Det klarer du lett
Prøvde det det i forrige uke men funket absolutt ikke i det hele tatt. Endte med at bhg tok kontakt fordi de ikke fikk han til å sove, ikke klarte å roe han skikkelig og han gråt mye. Tenkte å være i nærheten i morgen men litt mer ute av syne for han ihvertfall i morgenKan være en ide å prøve det.
Kan hende han roer seg fort når dere ikke er der
Godt detHer "plager" jeg mannen med god samvittighet
Kan godt lage mat men hater å lage plan!
Så kjedelig da.Prøvde det det i forrige uke men funket absolutt ikke i det hele tatt. Endte med at bhg tok kontakt fordi de ikke fikk han til å sove, ikke klarte å roe han skikkelig og han gråt mye. Tenkte å være i nærheten i morgen men litt mer ute av syne for han ihvertfall i morgen
Så godt med fri. Handlet og trilletur med frøkna før i dag. Hentet OJ tidlig i barnehagen så hilste vi på dyrene.Fri idag, koser meg hjemme
Du da?
Heldig du er.Kjekt å hente OJ såpass tidlig .Var der 14 Så gikk vi å hilste på dyrene før vi gikk hjem . Nå leker de fint her. Fikk akkurat slengt gratengen i ovnen.
Hva er målet ditt?Tror ikke jeg vil klare skravlemålet mitt denne måneden![]()
Du er syk, det er ikke jegSå effektiv du har vært.
Bare sittet i sofaen, jeg
Samme som her detEr det her også nå selv om dagen startet med masse regn
De er gull verdtMisunner deg litt med disse fridagene du har innimellom...
Målet mitt var 1.800 denne måneden, eller 50.000 totaltHva er målet ditt?![]()
Og jeg hater det.Du er syk, det er ikke jeg![]()
Det kunne jeg ha overlevdDe er gull verdt
Men må jobbe hver 4.helg for å få dem da![]()
Var det også, men hva får man gjort når de som jobbet der syns det var bra han var der?Da hadde jeg blitt forbanna
Hva er det målet på da?Tror ikke jeg vil klare skravlemålet mitt denne måneden![]()
Ja ❤God ettermiddag
Moro å vaske bittesmå klær![]()