Skravletråd August 2016

Kan være en ide å prøve det.
Kan hende han roer seg fort når dere ikke er der
Prøvde det det i forrige uke men funket absolutt ikke i det hele tatt. Endte med at bhg tok kontakt fordi de ikke fikk han til å sove, ikke klarte å roe han skikkelig og han gråt mye. Tenkte å være i nærheten i morgen men litt mer ute av syne for han ihvertfall i morgen

Kjekt å hente OJ såpass tidlig .Var der 14 Så gikk vi å hilste på dyrene før vi gikk hjem . Nå leker de fint her. Fikk akkurat slengt gratengen i ovnen.

Prøvde det det i forrige uke men funket absolutt ikke i det hele tatt. Endte med at bhg tok kontakt fordi de ikke fikk han til å sove, ikke klarte å roe han skikkelig og han gråt mye. Tenkte å være i nærheten i morgen men litt mer ute av syne for han ihvertfall i morgen
Så kjedelig da.
Må være utrolig stressende for dere

Kjekt å hente OJ såpass tidlig .Var der 14 Så gikk vi å hilste på dyrene før vi gikk hjem . Nå leker de fint her. Fikk akkurat slengt gratengen i ovnen.
Heldig du er.
Mannen fikk ikke tid til å ta kjøkkenet i går kveld siden han måtte skrive en søknad, og jeg var for syk.
Jeg må rydde kjøkkenet før jeg får laget mat, og orker egentlig ikke :(

Da hadde jeg blitt forbanna
Var det også, men hva får man gjort når de som jobbet der syns det var bra han var der?

Fikk kommet meg til en barsel nærmere der jeg bodde heldigvis etter litt over en dag. Det var lenge nok på sykehuset som forøvrig aldri sa noe om at det er viktig å pumpe pga melkeproduksjon og ei som ikke hadde veldig sterke kjevemuskler :(

De mistet forøvrig mor og barn vennlig status påfølgende sommer!

Back
Topp