Åh så kos. Hvor mange år er det?Vi har krystallbryllup til våren, da vil jeg være fin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så kos. Hvor mange år er det?Vi har krystallbryllup til våren, da vil jeg være fin![]()
Jada vi har fra desember , og sagt vi ønsker oppstart hanuar. Håper hun er klar da, hvis ikke hmm. Vi får seVet dere om dere får barnehageplass fra da?
Yes ikke så dum som jeg ser utLurt![]()
Nå har jeg bare vært på barsel så vet ikke helt hvordan det er på pasienthotellet her...Trenger absolutt alt for de har ikke normal barsel, kun pasient hotell så satser på å være der til han er hvertfall 48 timer.
Veldig kjedelig at det er det man må tenke på da! Men noen vet det jo ikke før de sitter der etter fødsel og ikke har noe, da har de til nød noen bleier til babyenså dette blir pakket raskt! Har også ekstra ting av det meste ellers så det verste blir å finne klær til meg selv da
![]()
God ettermiddag, vi har vært på shopping, men fant egentlig ingenting. Hva driver du med?God morgensnart levere i Bhg. Også er det husarbeid på menyen. Hva skal dere i dag
?
Når fikk dere svar?Jada vi har fra desember , og sagt vi ønsker oppstart hanuar. Håper hun er klar da, hvis ikke hmm. Vi får se
KoteletterTom for ideer på ukesmeny. Jaja har middag i dag og i morgen iallefall .
Det er 15 årÅh så kos. Hvor mange år er det?
Håper de går raskt2 timer igjen av vakta. La de gå foooort
Helt greit det vil jeg troSjefen ringte . Jeg hadde visst 3 mer feriedager til gode . Det er jo aldri feil!!![]()
Da er hun litt over et år så det går sikkert helt fintJada vi har fra desember , og sagt vi ønsker oppstart hanuar. Håper hun er klar da, hvis ikke hmm. Vi får se
Kan da ikke være så mye igjen nåRundt 15 kg, men har fremdeles mye igjen dessverre
Takk søte du ❤Håper du får oppleve det igjen også ❤
Hvor mye som er igjen kommer helt an på hvor mye man veide ved starten, detKan da ikke være så mye igjen nå
Vi brukte babyens klær hver dag på sykehudet viDu må ha med bind og bleier selv på sykehuset, det trenger vi ikke her.
Til babyen trenger vi kun klær til hjemturen
Så klartHvor mye som er igjen kommer helt an på hvor mye man veide ved starten, det
Brukte mye eget vi også, men dersom vi ikke hadde har med oss egne klær så hadde dem klær vi kunne låne på sykehusetVi brukte babyens klær hver dag på sykehudet vi
Ikke alltid lett detSitter og lurer på om jeg skal lage meg litt lunsj..
Er sulten, men ikke helt sikker på hva jeg har lyst på eller hva jeg orker å lage
Er en full oversikt på dagboken min...Så klart![]()
Mye greie tips der! TakkKoteletter
Torsk korma
Reste omelett
Kyllingbryst i ost
Svin indrefile med asparges
Pytt i panne og speilegg
Pasta med kjøttsaus og sopp
Kjøttboller
Kyllingboller
Fiskegrateng
Biffsnadder