Er alltid greit detHehe ikke sant. Vil si det blir 3 mindre dager ulønnet permisjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er alltid greit detHehe ikke sant. Vil si det blir 3 mindre dager ulønnet permisjon
Ja er det ❤ føler det fortsatt er litt tidlig for er kun 33+1, men må få vasket klær og begynt å pakke det som skal være med på sykehusetSå koselig da
Jeg elsker å gjøre i stand til baby
Bedre å gjøre det litt tidlig, enn å vente for lenge..Ja er det ❤ føler det fortsatt er litt tidlig for er kun 33+1, men må få vasket klær og begynt å pakke det som skal være med på sykehuset![]()
Håper du får oppleve det igjen også ❤Heldige deg ❤
Er det så kjedelig idag?2 timer igjen av vakta. La de gå foooort
Å så herlig da! Bare å finne ut når det passer med ferie daSjefen ringte . Jeg hadde visst 3 mer feriedager til gode . Det er jo aldri feil!!![]()
Det gjorde jeg med snuppa 37+0 så har som mål at det skal ikke skje denne gangenBedre å gjøre det litt tidlig, enn å vente for lenge..
Med mellomste pakket jeg fødebagen med rier![]()
Neida skjønte hva du mente. Hvor mye til skal du ned?Ikke missforstå meg, er veldig fornøyd med 15 kg, men må ikke miste fokuset da vil jeg ikke klare den siste biten
Ja går over i ulønnet perm i midten av sept.Er alltid greit det![]()
Du må ha med bind og bleier selv på sykehuset, det trenger vi ikke her.Det gjorde jeg med snuppa 37+0 så har som mål at det skal ikke skje denne gangen
Må få ihvertfall pakket ned bind til meg, bleier til lillebror og klær til oss begge.
Mannen får ordne seg selv![]()
Tar den bare nå med siste rest av permisjonen før jeg går over i ulønnet permÅ så herlig da! Bare å finne ut når det passer med ferie da![]()
Ønsker en 20-25 kg til, men kommer helt an på hvordan det går når jeg nærmer meg.Neida skjønte hva du mente. Hvor mye til skal du ned?
Hvor lenge skal du være hjemme?Ja går over i ulønnet perm i midten av sept.
Mhm skjønner. Masse lykke til . Syns du er super flink!Ønsker en 20-25 kg til, men kommer helt an på hvordan det går når jeg nærmer meg.
Dersom jeg ender opp med høy muskelmasse på grunn av trening må målet være høyere..
Til 10 Jan er planen enn så lenge så får vi se.Hvor lenge skal du være hjemme?
Trenger absolutt alt for de har ikke normal barsel, kun pasient hotell så satser på å være der til han er hvertfall 48 timer.Du må ha med bind og bleier selv på sykehuset, det trenger vi ikke her.
Til babyen trenger vi kun klær til hjemturen
Vi har krystallbryllup til våren, da vil jeg være finMhm skjønner. Masse lykke til . Syns du er super flink!
LurtTar den bare nå med siste rest av permisjonen før jeg går over i ulønnet perm
Vet dere om dere får barnehageplass fra da?Til 10 Jan er planen enn så lenge så får vi se.