11 uker i morgenLangt på vei?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 uker i morgenLangt på vei?![]()
Åååh så kjedelig:-/. Reaksjon på bhg start hos dere også? Håper dere får en bedre natt i natt.Så deilig![]()
Verre her. Hylskrek i halvannen time. Umulig å roe, men skikkelig skikkelig trøtt. Tissa gjennom bleien og måtte skifte i hui og hast. Knødde, skrek og bare var helt utrøstelig. Så var oppe fra litt før 21 igår og resten av natta.
Håper også det. Men jeg og/eller gubben kommer til å være til stede eller rundt bhg. Merker han har skikkelig seperasjonsangst nåHåper den kommede uke i bhg blir bedre![]()
Koselig med middag hos foreldrePåtur til pappa og mamma for middag
Så er det hjem senere, legge jenta og sy kronepannebånd![]()
Gjør det, vet ikke hva jeg hadde gjort dersom jeg ble gravid nå.Hehe den blir det vel verre med![]()
Åh så gøy11 uker i morgenHar vært en lang og ubehagelig sommer
VELDIG klar for høsten nå selvom det betyr konstant sykdom med barnehage barn
![]()
Jeg håper det. Bhg start er tøft her. Veldig mye skrik, sover kort. Veldig redd fremmede.Åååh så kjedelig:-/. Reaksjon på bhg start hos dere også? Håper dere får en bedre natt i natt.
Her har storebror hatt en gråte økt nå i ettermiddag hvor han var utrøstelig og ikke skulle ha trøst. Lå på gulvet og vred seg og hylte
Vi har bare 1 uke igjen før jeg starter fullt. Så etter det må hun ha fulle dagerHåper også det. Men jeg og/eller gubben kommer til å være til stede eller rundt bhg. Merker han har skikkelig seperasjonsangst nå
Joda men slitsomt. Alle prater o munn på hverandre. Jeg er nok høysentitiv så 2 timer sliter meg ut med de.Koselig med middag hos foreldre![]()
Fått helt noia?Gjør det, vet ikke hva jeg hadde gjort dersom jeg ble gravid nå.
Heldigvis er faren for det mikroskopiske
Veldig liten sjanse, er vel noe slikt som 0,003% eller noe slikt.Fått helt noia?
Skal vel godt gjøres å bli gravid når man er sterilisert![]()
Da tror jeg ikke det blir babynest på degVeldig liten sjanse, er vel noe slikt som 0,003% eller noe slikt.
Håper virkelig ikke det jeg hellerDa tror jeg ikke det blir babynest på deg![]()
Innled med å droppe trening. Du er syk.Sitter og lurer på hvordan i h**** jeg skal klare komme meg på trening i kveld og jobb i morgen
Dropp trening når du er sykSitter og lurer på hvordan i h**** jeg skal klare komme meg på trening i kveld og jobb i morgen
Innled med å droppe trening. Du er syk.
Og er du fortsatt for syk for å jobbe i morgen, ja da er du faktisk syk.
Bør kanskje droppe trening....Dropp trening når du er syk
Kroppen blir ikke frisk av det
Hør på kroppen. Er du syk blir du ikke bedre av å haste deg på jobb helleeBør kanskje droppe trening....
Liker ikke, men har heller ikke orken.
Kan egentlig ikke droppe jobben i morgen da jeg vet den dagen kommer til å bli veldig hektisk.
På den andre siden, dersom jeg fremdeles er syk i morgen og ikke blir hjemme kommer jeg mest sannsynlig til å bli dårligere og lengre borte og det har jeg hvertfall ikke tid til
Si fea du pm du har tid engangJaa det er så fint❤
Det kunne jeg vel alltids fått tilmen må kjøpe anna stoff da. Jersey stoff
![]()