Skravletråd August 2016

Så deilig :D

Verre her. Hylskrek i halvannen time. Umulig å roe, men skikkelig skikkelig trøtt. Tissa gjennom bleien og måtte skifte i hui og hast. Knødde, skrek og bare var helt utrøstelig. Så var oppe fra litt før 21 igår og resten av natta.
Åååh så kjedelig:-/. Reaksjon på bhg start hos dere også? Håper dere får en bedre natt i natt.
Her har storebror hatt en gråte økt nå i ettermiddag hvor han var utrøstelig og ikke skulle ha trøst. Lå på gulvet og vred seg og hylte

Åååh så kjedelig:-/. Reaksjon på bhg start hos dere også? Håper dere får en bedre natt i natt.
Her har storebror hatt en gråte økt nå i ettermiddag hvor han var utrøstelig og ikke skulle ha trøst. Lå på gulvet og vred seg og hylte
Jeg håper det. Bhg start er tøft her. Veldig mye skrik, sover kort. Veldig redd fremmede.

Håper også det. Men jeg og/eller gubben kommer til å være til stede eller rundt bhg. Merker han har skikkelig seperasjonsangst nå
Vi har bare 1 uke igjen før jeg starter fullt. Så etter det må hun ha fulle dager

Koselig med middag hos foreldre:-)
Joda men slitsomt. Alle prater o munn på hverandre. Jeg er nok høysentitiv så 2 timer sliter meg ut med de. :p og jenta datt og slo seg i bordet, blødde som en foss fra munnen.. ble bare mye her.

Ute og triller tur. Jeg hører en unge rope "du!" jeg har nettopp passert en gjeng som åpenbart spiller pokemon go og jeg også gjør det tenker jeg at ungen kanskje skal spørre om noe i den sammenheng. Så jeg snur meg og ser en unge på rundt ti tipper jeg. "du, du er veldig sexy!" roper han og sykler avsted

Kan ikke si det tas som et kompliment akkurat, instinkt-reaksjonen min er "hva f**n??"

Tankene mens jeg ruslet videre forsøke å analysere hva jeg reagerer på. At det er en så liten unge? Eller at han kommer til å gjøre det om fem år og ti år, mot yngre jenter som ikke fortjener sånn oppmerksomhet? For det er ufint. Altså, når han er litt eldre, så er det det. Enda et det mest patetisk eller skremmende, ettersom hvordan jeg tenker på det.... Hvilke forbilder har han? Hvilket kvinnesyn vokser han opp med?

Innled med å droppe trening. Du er syk.
Og er du fortsatt for syk for å jobbe i morgen, ja da er du faktisk syk.
Dropp trening når du er syk

Kroppen blir ikke frisk av det
Bør kanskje droppe trening....
Liker ikke, men har heller ikke orken.

Kan egentlig ikke droppe jobben i morgen da jeg vet den dagen kommer til å bli veldig hektisk.
På den andre siden, dersom jeg fremdeles er syk i morgen og ikke blir hjemme kommer jeg mest sannsynlig til å bli dårligere og lengre borte og det har jeg hvertfall ikke tid til

Bør kanskje droppe trening....
Liker ikke, men har heller ikke orken.

Kan egentlig ikke droppe jobben i morgen da jeg vet den dagen kommer til å bli veldig hektisk.
På den andre siden, dersom jeg fremdeles er syk i morgen og ikke blir hjemme kommer jeg mest sannsynlig til å bli dårligere og lengre borte og det har jeg hvertfall ikke tid til
Hør på kroppen. Er du syk blir du ikke bedre av å haste deg på jobb hellee

Back
Topp