Ikke de beste skoene å gå med neiVært ute i hele dagen venninne fra sverige er på besøk hos tanten sin her i Oslo så satt hun av tid til å møte meg. Vi har trasket Oslo rundt (i converse sko) nå skal føttene pleies
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke de beste skoene å gå med neiVært ute i hele dagen venninne fra sverige er på besøk hos tanten sin her i Oslo så satt hun av tid til å møte meg. Vi har trasket Oslo rundt (i converse sko) nå skal føttene pleies
![]()
Imorgen er det middag hos min familie. Håper bare på å få sove litt lenge jegHåper du får hvile litt i ettermiddag og i morgensiden fridagen din tidligere denne uka gikk i vasken.
Nei tror ikke det. De bare har sykt mye å gjøre. Han har satt på etiketter på vinkartonger i 9 timer idagSkal det bli noe fast å jobbe noen lørdager?
off angrer bittertIkke de beste skoene å gå med nei![]()
Så koselig med familie middagImorgen er det middag hos min familie. Håper bare på å få sove litt lenge jeg![]()
Sa han måtte være hjemme før midnatt eller så låste jeg døraDu får si ifra![]()
Skal slappe av med familien, først skal vi spise så må jeg fikse bilen så jeg får med meg alt imorgen og begynne å pakke bilen! Men etter det blir det avslappning![]()
Tja, nå legger jeg lillesøster...Håper du har fått slappet av litt i løpet av dagen![]()
Tja, ikke så tidlig som jeg ville men tidlig nokVar der tidlig du da.
Vqr ikke på outlet one nå jeg. Brukte nok pemger på norwegian.
Ja utrolig deilig!Så deilig da
Haha høres lurt utSa han måtte være hjemme før midnatt eller så låste jeg døraskal dere på farta ?
Sånn jeg ser det har du ikke slappet av så mye enda. Satser på en bedre kveld og nattTja, nå legger jeg lillesøster...
Vi innledet med shopping. Traff en kompis av eldste på siste butikk. Nærbutikken, som spurte om han kunne besøke oss. Jada. Vi skal bare hjem og spise lunsj. Gutta er knapt kommet inn så kommer nabojenta. Min datter vil ikke ut, så hun kommer hjem. Jeg stikker av, tar med hund og baby og går tur.
Vel hjemme finner yngste en liten strikk på gulvet uten at jeg ser det. Som hun kaster opp igjen sammen med melka når jeg har forsøkt å amme henne. I det det ringer på
Mora til kompisen henter ham
De har knapt gått så ringer det på igjen. En annen kompis, sammen med en til. Jeg sender dem på trampolinen alle tre.
Gutta går hjem
Nabojenta går hjem.
Jeg gir babyen middag
Åtte mnd glass. Knuser bitene med gaffel. Hun kaster opp alt før vi er halvveis likevel. Jeg vet ikke om det er klumpene eller at det er pasta og tomat. Hun har nemlig spydd av pasta med tomat/kjøttsaus fra seks mnd også. Liker. Men kaster opp.
Nå legger jeg henne
Ammer. Hun vil ikke sove
tøyser.
Og krabber laderen til mobilen min
BraHan sover i egen vogn ja.![]()
Veldig mye ute og farter?Så skal mannen t kompis igjen. Syns jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har vært sammen siden vesla kom til. Burde vært omvendt syns jeg.
Lage god middag og overtale til å være hjemme tro?![]()
Hva skal dere andre i kveld da?
Gleder meg ogJa ❤
Gleder meg til å bruke den![]()
Joda. Men om de på avd ikke hører?Brdre å ta det med avd![]()
Godt å ha ting på stellNå har jeg nesten fått tak i alt som står på MÅ ha lista før fødsel ❤
Trenger ikke mer fra Norge ihvertfall og det er godt å vite![]()
Folk må ha vin vettuNei tror ikke det. De bare har sykt mye å gjøre. Han har satt på etiketter på vinkartonger i 9 timer idag![]()
Skjønner denoff angrer bittert
Så koselig med familie middaghehe alt lenger enn 7 hjelper vel hos dere?
Du lagde sånne stelleunderlag sant?