Skravletråd August 2016

Hvorfor venter de så lenge med å legge han?
Kjedelig når det er med på å påvirke rutinene hjemme.
Ikke godt å si, de får nå beskjed av oss om han trenger å legges tidlig, noe han har gjort til nå pga tidlige morgener og dermed tidlig trøtt

Ja han er en person som trenger struktur spesielt på søvnen så å gå fra å være vant til å ha en lur ca 10.15/10.30 til å plutselig skal bli lagt kl 12 og hvor personalet ikke klarer å få han til å sovne fordi han er overtrøtt.
Det funker jo ikke:)
Tror du bør ta en prat med barnehagen igjen!

Fire er natt

Det skal være etter seks for å kalles morgen

Så nærhet kan hun få. Men ille oppmerksomhet som om det var morgen
Det er jo natt.

(eldstemann som stadig er på do og kommer inn og spørr om det er morgen får nå kontant svar "se på klokka di!" jeg håper han etterhvert gjør det uten å vekke meg for at jeg skal be ham om det....)
Du får henge opp en klokke på rommet hans:P

God morgen:-). Nok en urolig natt over, storebror våkner gjentatte ganger og gråter, siste gang i 3 tiden i natt. Håper på bedre netter i helgen, planen er å starte med ny innkjøring i bhg på mandag men om vi ikke får han til å sove bedre ila natten frister det lite
Må snakke med bhg sng sovinga hans

De må da tilrettelegge

Det funker jo ikke:)
Tror du bør ta en prat med barnehagen igjen!
Skal det på mandag tenkte jeg. Sånn så det er nå kan det ikke fortsette ihvertfall:-). Gikk så bra første uken hvor han trivdes før alt ble fælt og nå er han så underernært på søvn og mammadalt. Vil bare henge på meg eller mannen. Og gråter mye fordi han er så trøtt:-(. Så bruker nok helgen til å få han noenlunde up and going til neste uke

Må snakke med bhg sng sovinga hans

De må da tilrettelegge
Skal prate med de på mandag tenkte jeg. De sa første uken at de pleier å tilrettelegge for søvn slik de er vant med hjemmefra i starten men er ikke skjedd til nå:-/. De prøvde såvidt på torsdag men da ga de opp kjapt fordi de fikk han ikke til å sove. Så prøvde de igjen etter lunch uten hell. Har også gitt beskjed om at han kan være vanskelig å få til å sove. Hadde så gode rutiner på det i sommer hvor han sov i 1.5-2 timer på dagen og sov godt når han først sovnet på kvelden. Nå sover han knapt 1 time på dagen før han våkner og gråter gjerne 3-6 ganger på kvelden før vi legger oss. I natt våknet han ca hver time til kl 4 og gråt og måtte trøstes i søvn igjen

Back
Topp