Skravletråd August 2016

Min stemor driver med vognteppe ❤1472278175443.jpg

God morgen. Kjedelig med slike netter. Det har vært en slitsom uke dette?
Håper nettene blir bedre etter innkjøring i bhg :)
Veldig slitsom. Storebror sliter litt i bhg spesielt når de ikke legger han når han er trøtt men venter til han blir overtrøtt. Da får de han ikke til å sove og ringer oss. Så nå er han helt ute og kjører med søvnen og han må ha skikkelige rutiner

God morgen :) Titter innom her mens vi slapper av i sengen alle man. Mannen er ute å kjøper melk da vi var tomme og storesøster elsker det :p lurer på om vi kanskje skal ta turen til byen idag, men får se om ikke det blir noe annet på planen :) Hva er deres planer? :)

Veldig slitsom. Storebror sliter litt i bhg spesielt når de ikke legger han når han er trøtt men venter til han blir overtrøtt. Da får de han ikke til å sove og ringer oss. Så nå er han helt ute og kjører med søvnen og han må ha skikkelige rutiner
Hvorfor venter de så lenge med å legge han?
Kjedelig når det er med på å påvirke rutinene hjemme.

2 hylende unger til butikken, gjennom hele butikken og nå hjem fra butikken. Hurra. Ene overtrøtt og andre ja bare generelt hyler. Og kø. Hvorfor jeg gadd å bruke masse penger på vogn og bilstol når begge 2 hater å være i det og hyler bare vi nevner ordene. Kan låse meg inn hjemme med dem til de er ferdig med vogn og bilstol alder tror jeg
Uff, handling blir slitsomt når det er sånn:(

Back
Topp