Trøtt her også, lite søvnGod morgen.
Lillesøster har våknet mange ganger i natt.
Jeg har ammet mye
Det er morgen.
Jeg er trøtt.
Vært våken halvannen time. Må stå opp nå.
Trøtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøtt her også, lite søvnGod morgen.
Lillesøster har våknet mange ganger i natt.
Jeg har ammet mye
Det er morgen.
Jeg er trøtt.
Vært våken halvannen time. Må stå opp nå.
Trøtt
God morhen thalizGod morgenmannen dro på jobb kl 6 idag, jeg og lille ligger i sofaen å slapper av
![]()
Så fint teppeMin stemor driver med vognteppe ❤Vis vedlegget 193523
TakkKos dere idag![]()
God morgen KenguGod morhen thaliz
Sovet godt de få timene jeg sovGod morgen Kengusovet godt?
Njaa kunne vært bedreSovet godt de få timene jeg sov
Du da?
OK supertDen er rogerstikker innom i lunsjen idag om jeg rekker til hun lokale stoffdama og ser om de har sånt
![]()
Veldig slitsom. Storebror sliter litt i bhg spesielt når de ikke legger han når han er trøtt men venter til han blir overtrøtt. Da får de han ikke til å sove og ringer oss. Så nå er han helt ute og kjører med søvnen og han må ha skikkelige rutinerGod morgen. Kjedelig med slike netter. Det har vært en slitsom uke dette?
Håper nettene blir bedre etter innkjøring i bhg![]()
Godt du fikk litt daNjaa kunne vært bedreble da litt søvn på meg
![]()
Takk det samme til degHa en fin lørdag alle![]()
Gleeeeeder meg sånnLykkenestet til Bentleif er sendt. Produktiv dagbegynte på det igår. Gleeder meg sånn til hun får det
![]()
Hvorfor venter de så lenge med å legge han?Veldig slitsom. Storebror sliter litt i bhg spesielt når de ikke legger han når han er trøtt men venter til han blir overtrøtt. Da får de han ikke til å sove og ringer oss. Så nå er han helt ute og kjører med søvnen og han må ha skikkelige rutiner
Jeg var nok på jobbHva driver du med?
Uff, handling blir slitsomt når det er sånn2 hylende unger til butikken, gjennom hele butikken og nå hjem fra butikken. Hurra. Ene overtrøtt og andre ja bare generelt hyler. Og kø. Hvorfor jeg gadd å bruke masse penger på vogn og bilstol når begge 2 hater å være i det og hyler bare vi nevner ordene. Kan låse meg inn hjemme med dem til de er ferdig med vogn og bilstol alder tror jeg