Skravletråd August 2016

Jepp. Håper det blir bedre etterhvert utover høsten når jeg får mer tidligvakter. Og jenta er i bhg nå på tilvenning
Joa men du burde jo allikevel få fridager du trenger for det :o
Synd å måtte vente på bhg når samboer fint kunne hjulpet deg!

Men godt du ihvertfall også ser lyst på det da :)

God natt damer :)
Hvert en lang dag med masse shopping, blir shopping imorgen også men nå har vi heldigvis en del av det vi trenger til lillebror ❤
Hentet babybokser, og seng blir hentet imorgen :D bæresjal har jeg også fått kjøpt på finn på generelt veldig fornøyd til nå, spørs om mannen er så fornøyd på søndag da :p

Joa men du burde jo allikevel få fridager du trenger for det :o
Synd å måtte vente på bhg når samboer fint kunne hjulpet deg!

Men godt du ihvertfall også ser lyst på det da :)
Ja si det til han du :p hahah

God morgen:-). Nok en urolig natt over, storebror våkner gjentatte ganger og gråter, siste gang i 3 tiden i natt. Håper på bedre netter i helgen, planen er å starte med ny innkjøring i bhg på mandag men om vi ikke får han til å sove bedre ila natten frister det lite

God morgen.

Lillesøster har våknet mange ganger i natt.
Jeg har ammet mye

Det er morgen.
Jeg er trøtt.

Vært våken halvannen time. Må stå opp nå.

Trøtt

God morgen :) mannen dro på jobb kl 6 idag, jeg og lille ligger i sofaen å slapper av :)

God morgen:-). Nok en urolig natt over, storebror våkner gjentatte ganger og gråter, siste gang i 3 tiden i natt. Håper på bedre netter i helgen, planen er å starte med ny innkjøring i bhg på mandag men om vi ikke får han til å sove bedre ila natten frister det lite
God morgen. Kjedelig med slike netter. Det har vært en slitsom uke dette?
Håper nettene blir bedre etter innkjøring i bhg :)

God natt damer :)
Hvert en lang dag med masse shopping, blir shopping imorgen også men nå har vi heldigvis en del av det vi trenger til lillebror ❤
Hentet babybokser, og seng blir hentet imorgen :D bæresjal har jeg også fått kjøpt på finn på generelt veldig fornøyd til nå, spørs om mannen er så fornøyd på søndag da :p
Var det i dag du skulle på outlet?
Si fra om de har noen gode tilbud da, vurderer en tur selv i dag

God morgen.

Lillesøster har våknet mange ganger i natt.
Jeg har ammet mye

Det er morgen.
Jeg er trøtt.

Vært våken halvannen time. Må stå opp nå.

Trøtt
Har ikke ammet men hvert mye våken for det.
Ikke lett når det er altfor varmt inne og svetteproduksjonen er virkelig helt på bærtur :o

God morgen:). Nok en urolig natt over, storebror våkner gjentatte ganger og gråter, siste gang i 3 tiden i natt. Håper på bedre netter i helgen, planen er å starte med ny innkjøring i bhg på mandag men om vi ikke får han til å sove bedre ila natten frister det lite
Håper det går bedre de neste nettenem
Høres ut som han har fått en reaksjon på bhgstart

Back
Topp