Så han på aafk?
Den sto i alle fall på, ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så han på aafk?
Så på den vi ogsåDen sto i alle fall på, ja.
Joa men du burde jo allikevel få fridager du trenger for detJepp. Håper det blir bedre etterhvert utover høsten når jeg får mer tidligvakter. Og jenta er i bhg nå på tilvenning
Den er rogerÅh så søtLys rosa
![]()
Tusen takkSå dyktig du er
Hihi. Tror det er ganske vanligHaha godt det er flere barn som gjør sånn![]()
Hvilken film?God kveld
Ser på film. En av mine favoritt filmer har endelig kommet på Netflix![]()
Så godt å høreJa ja alt bra med oss vettu![]()
Ja si det til han duJoa men du burde jo allikevel få fridager du trenger for det![]()
Synd å måtte vente på bhg når samboer fint kunne hjulpet deg!
Men godt du ihvertfall også ser lyst på det da![]()
Save the last danceHvilken film?
Det skulle jeg gjerne gjort.Ja si det til han duhahah
God morgen. Kjedelig med slike netter. Det har vært en slitsom uke dette?God morgen. Nok en urolig natt over, storebror våkner gjentatte ganger og gråter, siste gang i 3 tiden i natt. Håper på bedre netter i helgen, planen er å starte med ny innkjøring i bhg på mandag men om vi ikke får han til å sove bedre ila natten frister det lite
Var det i dag du skulle på outlet?God natt damer
Hvert en lang dag med masse shopping, blir shopping imorgen også men nå har vi heldigvis en del av det vi trenger til lillebror ❤
Hentet babybokser, og seng blir hentet imorgenbæresjal har jeg også fått kjøpt på finn på generelt veldig fornøyd til nå, spørs om mannen er så fornøyd på søndag da
![]()
Har ikke ammet men hvert mye våken for det.God morgen.
Lillesøster har våknet mange ganger i natt.
Jeg har ammet mye
Det er morgen.
Jeg er trøtt.
Vært våken halvannen time. Må stå opp nå.
Trøtt
Håper det går bedre de neste nettenemGod morgen. Nok en urolig natt over, storebror våkner gjentatte ganger og gråter, siste gang i 3 tiden i natt. Håper på bedre netter i helgen, planen er å starte med ny innkjøring i bhg på mandag men om vi ikke får han til å sove bedre ila natten frister det lite
Kos dere idagGod morgenmannen dro på jobb kl 6 idag, jeg og lille ligger i sofaen å slapper av
![]()