Skravletråd August 2016

Men jeg skal få det til altså ;) hva er hodeomkretsen evt alder på jenta di btw? :) 9 mnd?
Hun blir snart 9mnd ja. Født 2 des. :) Prøvde som sagt broren sitt på henne fra kivat det sklidde ned. De sies skal være fra 1år -6år ca. De passer jo meg også. Sikkert jeg som har utvidet hans litt også med mitt store hode haha

Kan jo ikke akkurat gjøre det da:p
Tja hva skal han lære av da?
Om du blir lagt inn til slutt fordi du er helt utslitt?
Må jo snart se hva dere kan gjøre for hverandre :)

Snart på vei til Karlstad!
Merker at jeg får nedpress av å prøve å gå i "normalt" tempo (går jo sakte fra før pga bekkenløsning) så jeg beregner ekstra god tid!
Etter Karlstad er det hjem for å hente siste koffert, hente snuppa i bhg også ta turen til Norge, må nok innom jobben til mannen så han får sagt hadet til snuppa.

Han har forresten oppkjøring kl 10, og de bruker vist kun 35 min her så gruer meg veldig!! De tester vist retningssans også nemlig, noe min mann virkelig ikke har!
Hvor lenge blir du i Norge?:)
Og hvordan gikk det med mannen på oppkjøring??

Mannen klarte oppkjøring!
Føles litt rart siden han har hatt førerkortet i 5 år bare egyptisk.
Men nå kan han kjøre i Norge igjen heldigvis samt kjøre bilen etter 15. September hvor egyptiske førerkortet hans hadde blitt ugyldig ;)
Hurra, gratulerer til mannen!:D

Det er sikkert ikke lurt, men nå tok jeg på meg bæresjalet og bærer rundt på lille som ikke vil sove. De tenna altså!
Hvorfor skulle ikke det være lurt?

Syntes det hørtes kjempefint ut jeg :-)

Hun blir snart 9mnd ja. Født 2 des. :) Prøvde som sagt broren sitt på henne fra kivat det sklidde ned. De sies skal være fra 1år -6år ca. De passer jo meg også. Sikkert jeg som har utvidet hans litt også med mitt store hode haha
Hihi, da skal jeg lage det mindre enn kivat sitt :p

Tja hva skal han lære av da?
Om du blir lagt inn til slutt fordi du er helt utslitt?
Må jo snart se hva dere kan gjøre for hverandre :)
Joda. Men når man sier kroppen verker og jeg er utslitt, uten at det høres men heller får samme i retur. Så er det vanskelig

Det kan være lurt. Jeg har lært at jeg må roe meg ned litt før jeg tar opp ting. Om jeg tar det med en gang kan jeg si ting jeg angrer på.
Jepp.. igår var jeg bare så skuffa over at han ikke overholdt noen av avtalene. Så gidda ikke si så mye mer enn at det hadde jo vært ypperlig om en beskjed kunne bli gitt

Sant det. Har ventet på en reaksjon. Satser på at de i bhg får til å legge han etterhvert for slik det er nå kan det ikke fortsette. Han er ett skikkelig vanedyr når det kommer til søvnen og blir skikkelig gretten og lei hvis han går 1 dag med for lite/ingen søvn. Nå er det flere dager samt dårlige netter
Håper det endrer seg snart

De har ikke idag heller klart å få storebror til å sove i bhg så hentet han tidlig slik vi kan få lagt han hjemme. Er overtrøtt allerede. Ga beskjed når vi leverte han at de måtte legge han tidlig siden han våknet tidlig idag. Det skulle de gjøre men har visst glemt det. En av assistentene ble overrasket ved henting når vi fortalte når han sto opp idag og hvorfor han ikke var blitt lagt tidlig
Så kjedelig når de ikke følger opp:(

Back
Topp