Skravletråd August 2016

Ja ikke dum ide det:) Litt tid å bestemme meg på enda, 22 OKT fyller han
Enda litt tid :) men barnedisko hjemme med musikk og plass til å danse på høres ut som en god ide :D diskokule i taket ;)

"Eh. Fikk ikke til å ringe"

Så sa jeg hva med messenger?internett har du jo uansett. Kunne svart meg der."

"Eeeeh.. Har egentlig ikke sjekka telefonen" var alt jeg fikk.

Så gikk han å slappa av på sofaen. Dritt...
Oj da.hadde dratt ut en tur hadde jeg vært deg

Grønn som ikke jeg liker så sterk grønn Hehe Blir det "styggeste" nestet du kommer til å lage haha
Vet hun kjønn enda?

Satt sammen 2 nydelige kombinasjoner med stoffer idag. Men ene var rosa og andre blå :p

Oj da.hadde dratt ut en tur hadde jeg vært deg
Har jo jenta hjemme så det går jo ikke.

Nå måtte jeg innta sofaen. Muskelsmertene er blitt skikkelig ille nå og bekkenet likeså :( skulle jo få sårt slappe av idag.men det ble det jo ikke

"Eh. Fikk ikke til å ringe"

Så sa jeg hva med messenger?internett har du jo uansett. Kunne svart meg der."

"Eeeeh.. Har egentlig ikke sjekka telefonen" var alt jeg fikk.

Så gikk han å slappa av på sofaen. Dritt...
Hadde det vært kællen her så hadde han fått så øra flagra. Er lov å bli frustrert når de ikke evner å gi beskjed.

Han får ta henne!

Klem
Måtte nok bære litt på henne. Hun ville kun til meg så ble litt klatring på meg. Gøy å klatre når mamma ligger i sofa. Eller sitter på gulvet og aktiviserer.

Er igrunn rart at jeg må be H sette seg ned på gulvet å leke med henne. Så jeg får avbrekk. Han sitter bare i sofa mens jeg herjer rundt eller krabber på alle fire og aktiviserer

Hadde det vært kællen her så hadde han fått så øra flagra. Er lov å bli frustrert når de ikke evner å gi beskjed.
Ja.. Men virker ikke som han i der hele tatt så problemet fra min side. Når man blir borte flerfoldige timer lengre enn avtalt. Telefon fins, sms er mulig og facebook har vi alle, så går det ann å gi beskjed...

Hvordan har det gått idag?:)
Ble oppringt fra bhg i 11.30 tiden at de ikke fikk han til å sove og at han hadde vært litt på og av med å gråte og ha det greit:-/. Dro rett og hentet han for han var overtrøtt så det holdt. Han sovnet på 5 min når vi kom hjem men sov ikke så utrolig lenge så var trøtt skikkelig trøtt og sliten idag etter 2 dager uten soving i bhg og tidlige morgener.

Back
Topp