Skravletråd August 2016

Det gjorde det, det ble til og med varmt nok til at mellomste og nabojenta fikk noen runder på vannsklia. Vel. Mammaen til nabojenta mente det ikke var varmt nok. Jeg som sto og plukket bær i sola var uenig så da hun skulle inn til middag fikk min lov. Den middagen ble raskere enn jeg hadde forventet, og vips der var hun....

Og min mellomste lærte å sykle. Ikke blir holding på sykkelen, bare prøve selv og det fikk hun til. Hun begynte med svigerfar i ferien. Da turte hun ikke få opp andre foten
Da svigermor var her kom hun seg et par meter før hun tok nedi beina
I løpet av dagen i går fikk hun taket på det og syklet masse. Reelt sett bare på flat vei da, må øve litt på å tørre bakken og ujevn skogssti og sånn. Men hun lærte å sykle i går!
Hurra, så flink hun er:D
Mine to yngste tør ikke ennå:P

Jeg har månedsjorsbær i krukke, kanskje fått en liten åker, ja. Og jeg skal ha stikkelsbær.

Et plommetre og muligens kirsebær står også på planen. Dvs, jeg fikk i bursdagsgave i fjor, det ble bare ikke kjøpt inn...
Kanskje ta mer enn halvparten av ripsen? ;)
Høres godt ut med stikkelsbær, plommetre osv da :)

Enkelte folk altså

Skjønner at skoleferie kan være en utfordring men å klage på at det er et puslespill når du har barna halve ferien bare å selv velger å dra bort på aleneferie noe av tiden du har de, blir for dumt.
Høres spesielt ut!
Hadde vel hatt mulighet utenom også vel?

God morgen. Mor er forkjøla, nesaa renner og halsen er tett. Ikke nok med det var det en liten jente som besemte seg for å stå opp samtidig med pappa (5:00) det var selvsagt ikke populært at han skulle på jobb.
Stod ved døra, gråt store krokodilletårer, ropte "PAPPA" og hamret på døra etter at han hadde gått.
God dag:D
Usj, det var tidlig!
God bedring til deg:)

Snakk om motivasjon å snakke med nav. Ble sykemeldt idag av kiropraktor pga bekkenet, far skal overta permisjonen de 2 ukene, beskjeden fra nav er at js han må vel bare begynne permisjonen fra idag men det er jo ikke sikkert nav godkjenner overføringen av permisjonen så vi må jo være innstilt på det men da må mannen ta det med sjefen etterpå:-/. Er jo en grunn til at jeg er sykemeldt slik at far kan ta over og hjelpe meg med lillebror. Kan knapt gå uten støtte nå og risikerer krykker snart:-/

Back
Topp