Deilig detGikk en kveldstur jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig detGikk en kveldstur jeg![]()
Travle tider hos dereJa nå som frøkna reiser seg opp etter alt og er litt for vågal skulle jeg gjerne hatt øyer i nakken også
Hurra, så flink hun erDet gjorde det, det ble til og med varmt nok til at mellomste og nabojenta fikk noen runder på vannsklia. Vel. Mammaen til nabojenta mente det ikke var varmt nok. Jeg som sto og plukket bær i sola var uenig så da hun skulle inn til middag fikk min lov. Den middagen ble raskere enn jeg hadde forventet, og vips der var hun....
Og min mellomste lærte å sykle. Ikke blir holding på sykkelen, bare prøve selv og det fikk hun til. Hun begynte med svigerfar i ferien. Da turte hun ikke få opp andre foten
Da svigermor var her kom hun seg et par meter før hun tok nedi beina
I løpet av dagen i går fikk hun taket på det og syklet masse. Reelt sett bare på flat vei da, må øve litt på å tørre bakken og ujevn skogssti og sånn. Men hun lærte å sykle i går!
Kanskje ta mer enn halvparten av ripsen?Jeg har månedsjorsbær i krukke, kanskje fått en liten åker, ja. Og jeg skal ha stikkelsbær.
Et plommetre og muligens kirsebær står også på planen. Dvs, jeg fikk i bursdagsgave i fjor, det ble bare ikke kjøpt inn...
Høres spesielt ut!Enkelte folk altså
Skjønner at skoleferie kan være en utfordring men å klage på at det er et puslespill når du har barna halve ferien bare å selv velger å dra bort på aleneferie noe av tiden du har de, blir for dumt.
Oh yes helt klartHøres spesielt ut!
Hadde vel hatt mulighet utenom også vel?
God dagGod morgen. Mor er forkjøla, nesaa renner og halsen er tett. Ikke nok med det var det en liten jente som besemte seg for å stå opp samtidig med pappa (5:00) det var selvsagt ikke populært at han skulle på jobb.
Stod ved døra, gråt store krokodilletårer, ropte "PAPPA" og hamret på døra etter at han hadde gått.
Blir nok deilig å bli ferdig med detJa, skal få inn siste tingene som er minimum for hva vi trenger![]()
Håper du har en fin dagKlar for jobb![]()
Uff daI dag skulle mini begynne i barnehagen for første gang. Men hva skjer? Han er syk![]()
Skjønner meg ikke helt på slike folk.Oh yes helt klart
Mhm!Blir nok deilig å bli ferdig med det![]()
Nei ikke jeg heller.Skjønner meg ikke helt på slike folk.
Da får de åpne øynene og holde kjeft. Nytter ihvertfall ikke å klage på det
Da må jeg kanskje ta en tittPå tide å øke tempoet litt jevnt over på forumet nå, så jeg får hanket inn noen ålreite premier![]()
So far so goodHåper virkelig dagen idag blir bedre![]()
Travle tider hos dere![]()
Så tristHar så dårlig samvittighet ovenfor disse barna.
De var virkelig lei seg i morges side jeg skulle levere tilbake hunden på vei til jobb