Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Tusen takkGod bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGod bedring
Godt han kom på det daJeg og mannen har 2 års dag om ei uke![]()
Spurte han viste hvilken dag og dato det var neste uke. Han svarte "det er da mandag?"
Jaa men dato?
"Det er en eller annen markering....ååh please ikke la meg sove på sofaen frem til jul nå a...nei vent vi har jo 2 års dag"
Haha!
Sånn er det noen ganger. Hunder tar mye tidDe viste det
Har veldig lyst på, men for øyeblikket har vi ikke tid til å ha hund på heltid.
Fått plukket all ripsen?Da er jeg igang med å koke saft
![]()
Hittil har jeg tappet av en liter, der er mer i bæra og så har jeg like mye bær til så jeg skal koke en runde til etterpå. Spent på hvor mye det blir.
Jeg er alltid frysepinne året rundtGlemmer du å kle ordentlig på deg på sensommeren?![]()
Hehe tror ikke pappaen hadde blitt like glad eventuelt sjefen hans![]()
Ett øyeblikk vurderte jeg nesten å la han sove i boden! Men han henta seg innHaha mannfolk![]()
Han fullammes ja. Har vært til 3 behandlinger til nå hvor det har løsnet noe i ryggen men ikke så mye på gråtenHan fullammes?
Håper det roer seg snart..
Min yngste oppførte seg på samme måte, han ble som ny etter 5 behandlinger hos kiropraktor![]()
De lekene trenger en skrutrekker for å få opp baterilokketHehe, mannen din må lære seg at det er "tomt" for batterier etterhvert![]()
Jeg vurderte bodenHe he slapp sofasoving da
Ikke plukket all nei, langt,langt derifra.Fått plukket all ripsen?
Flink du er forresten![]()
Haha like greit å ikke ha henne der kanskjeJeg er alltid frysepinne året rundtså jeg går alltid med litt for mye. Haha!
Mannen jobber med alkohol importering, ser for meg at mitt barn lett kunne ha velta en pall med vinflasker![]()
Høres lurt ut, kanskje skape litt plass til jordbær?Ikke plukket all nei, langt,langt derifra.
Men det får vi ikke gjort heller.
Burde plukket en dag eller to til har ikke tatt halvparten enda selv om både mamma og jeg plukket i går.
Blir aldri plukket halvparten, derfor skal jeg fjerne en del av buskene og få mer luft mellom dem
Og plass til litt annet
så deiligGod morgen! Her har vi gått til barnehagen idag og levert, så er det full jobbings med oppussing og rydding. Heldigvis ikkje dårlig veir, strålende sol. Så vi slipper vinterklær litt til![]()
ja det har jeg funnet fram åVasker klær
Leter etter vinterbukse og ull
Deilig detHer er det faktisk fint vær men vasker klær og skal slappe av litt.
Fått handlet litt høstklær til snuppa så hun blir nok fornøyd når hun kommer hjem håper jeg![]()
Hadde snuppa fått høst klær med ull hadde hun hvert gjennomvåt av svette hele tidenså deiligvar så øs her i dag. Og 13 dager, så har vært på loftet å funnet ull fra vinteren. Kan hende det faktisk passer noe av det enda
![]()
ja det har jeg funnet fram åog handla litt på tilbud
Deilig detja høst klær her er nok bare ull
Jeg har månedsjorsbær i krukke, kanskje fått en liten åker, ja. Og jeg skal ha stikkelsbær.Høres lurt ut, kanskje skape litt plass til jordbær?![]()
Ull er gullså deiligvar så øs her i dag. Og 13 dager, så har vært på loftet å funnet ull fra vinteren. Kan hende det faktisk passer noe av det enda
ja det har jeg funnet fram åog handla litt på tilbud
Deilig detja høst klær her er nok bare ull
Jeg vurderte bodenmen nå slapp han det å
[/QrUOTE]
Ha ha godt det da
Det er ike så myeSånn ca 15 timer søta![]()
Håper virkelig dagen idag blir bedreEtter noen gloser som ikke skal nevnes her, vandring, byssing, vugging, amming, kosing og mye annet sovnet omsider lillebror på brystet mitt til om han ikke snart sovnet så ble det adopsjon. Satser på at han sover greit gjennom natten nå for han var tydelig trøtt etter lite søvn i idag. Håper på en grei dag i morgen![]()