Skravletråd August 2016

Jeg og mannen har 2 års dag om ei uke :D
Spurte han viste hvilken dag og dato det var neste uke. Han svarte "det er da mandag?"
Jaa men dato?
"Det er en eller annen markering....ååh please ikke la meg sove på sofaen frem til jul nå a...nei vent vi har jo 2 års dag"

Haha!
Godt han kom på det da ;)

Da er jeg igang med å koke saft

b7bdfa69f8c4d5e47e737450ee512d43

Hittil har jeg tappet av en liter, der er mer i bæra og så har jeg like mye bær til så jeg skal koke en runde til etterpå. Spent på hvor mye det blir.
Fått plukket all ripsen? :)

Flink du er forresten :)

Glemmer du å kle ordentlig på deg på sensommeren? :p

Hehe tror ikke pappaen hadde blitt like glad eventuelt sjefen hans ;)
Jeg er alltid frysepinne året rundt :p så jeg går alltid med litt for mye. Haha!
Mannen jobber med alkohol importering, ser for meg at mitt barn lett kunne ha velta en pall med vinflasker :p

Han fullammes?:)
Håper det roer seg snart..
Min yngste oppførte seg på samme måte, han ble som ny etter 5 behandlinger hos kiropraktor:)
Han fullammes ja. Har vært til 3 behandlinger til nå hvor det har løsnet noe i ryggen men ikke så mye på gråten

Fått plukket all ripsen? :)

Flink du er forresten :)
Ikke plukket all nei, langt,langt derifra.

Men det får vi ikke gjort heller.

Burde plukket en dag eller to til har ikke tatt halvparten enda selv om både mamma og jeg plukket i går.

Blir aldri plukket halvparten, derfor skal jeg fjerne en del av buskene og få mer luft mellom dem
Og plass til litt annet

Jeg er alltid frysepinne året rundt :p så jeg går alltid med litt for mye. Haha!
Mannen jobber med alkohol importering, ser for meg at mitt barn lett kunne ha velta en pall med vinflasker :p
Haha like greit å ikke ha henne der kanskje ;)

Ikke plukket all nei, langt,langt derifra.

Men det får vi ikke gjort heller.

Burde plukket en dag eller to til har ikke tatt halvparten enda selv om både mamma og jeg plukket i går.

Blir aldri plukket halvparten, derfor skal jeg fjerne en del av buskene og få mer luft mellom dem
Og plass til litt annet
Høres lurt ut, kanskje skape litt plass til jordbær? ;)

God morgen! Her har vi gått til barnehagen idag og levert, så er det full jobbings med oppussing og rydding. Heldigvis ikkje dårlig veir, strålende sol. Så vi slipper vinterklær litt til ;)
så deilig :) var så øs her i dag. Og 13 dager, så har vært på loftet å funnet ull fra vinteren. Kan hende det faktisk passer noe av det enda :D
Vasker klær
Leter etter vinterbukse og ull
ja det har jeg funnet fram å :D og handla litt på tilbud
Her er det faktisk fint vær men vasker klær og skal slappe av litt.
Fått handlet litt høstklær til snuppa så hun blir nok fornøyd når hun kommer hjem håper jeg ;)
Deilig det :) ja høst klær her er nok bare ull

så deilig :) var så øs her i dag. Og 13 dager, så har vært på loftet å funnet ull fra vinteren. Kan hende det faktisk passer noe av det enda :D

Hadde snuppa fått høst klær med ull hadde hun hvert gjennomvåt av svette hele tiden :o
Hun reagerer veldig rart på ull, og kan kun brukes på de kaldeste av kaldeste dagene ute, inne blir for varmt så kjøper generelt ikke mye ull til henne ;)

Høres lurt ut, kanskje skape litt plass til jordbær? ;)
Jeg har månedsjorsbær i krukke, kanskje fått en liten åker, ja. Og jeg skal ha stikkelsbær.

Et plommetre og muligens kirsebær står også på planen. Dvs, jeg fikk i bursdagsgave i fjor, det ble bare ikke kjøpt inn...

Enkelte folk altså

Skjønner at skoleferie kan være en utfordring men å klage på at det er et puslespill når du har barna halve ferien bare å selv velger å dra bort på aleneferie noe av tiden du har de, blir for dumt.

Ull er gull :)

Etter noen gloser som ikke skal nevnes her, vandring, byssing, vugging, amming, kosing og mye annet sovnet omsider lillebror på brystet mitt til om han ikke snart sovnet så ble det adopsjon. Satser på at han sover greit gjennom natten nå for han var tydelig trøtt etter lite søvn i idag. Håper på en grei dag i morgen:-)
Håper virkelig dagen idag blir bedre:)

Back
Topp