Skravletråd August 2016

Kaka tror jeg blir god.

Svigermor skal få vaske gulv, plukke rips med ungene til servering med vaniljesaus, og passe lillemor tenker jeg
Høres lurt ut, du har ihvertfall nok å gjøre!

Dette er så typisk men når jeg ikke skal ha kake så vil jeg ha kake :p

Gikk helt fint.

Litt stiv krem. Tok den ut av kjøleskapet, rørte i den og lot den stå fremme mens jeg delte kaka så lot den seg smøre på helt greit. Bare som fyll mellom lagene, i morgen skal jeg kle kaken med litt krem uten sukker. Men evt litt kakao for fargen? Og legge på mmf som jeg må ha kjevles ut, og bildet på toppen. Tror det blir bra. (krem uten sukker pga meget søtt trekk utenpå)
Godt du ikke legger ut bilde av den kaka!
Prøver å fokusere på at det sikkert er brukt vanlig marshmallow i mmf og jeg derfor uansett ikke kunne spist den ;)

Godt du ikke legger ut bilde av den kaka!
Prøver å fokusere på at det sikkert er brukt vanlig marshmallow i mmf og jeg derfor uansett ikke kunne spist den ;)
Vanlig ja. Så du får fokusere på det
Bilde kan finne på å komme i morgen ;-)

Nei da blir det jo ikke mye hvile:) sikkert deilig å slippe alle kveldsvaktene:)
Ser jeg er satt opp på par i uka fremover de neste ukene. Trolig noe med at stillingen ikke er helt inngått siden hun jeg skal vikariere for enda ikke er fullt sykemeldt selv om hun burde bli det pga formen

Håper på bedre dager for deg snart:)
Jeg og. Nå skulle jeg ønske jeg var supermamma, om det bare fantes... Lille og pappa sover, mor ser på tv for å roe ned litt. Nå synes jeg vi kan vinne i lotto eller noe sånt i steden snart :-)

Å være mamma er helt herlig. Er alt klart til familiebursdagen?
Nei
I morgen skal kaken pyntes.
Muffins bakes
Rips plukkes.
Kjøkkenet ryddes og vaskes etter den jobben ;-)
Stua ryddes ferdig, det er ikke så mye igjen
Kjellergangene også flyttes litt ting, men det er slikt som havner i senga vår så det tas alltid i siste liten. Så må det moppes eller støvsuges.
Og plukke sammen litt på badet.

Men det lar seg gjøre det. Mannen og svigermor skal avsted ettet frokost og hente den nye verandadøren vår, ellers er vi tre voksne, to barn (som får i oppdrag å plukke rips. Men de må nok ha hjelp etterhvert) og en baby

En voksen går stort sett på babyen, men to bør finfint klare resten.

Åh, timen før natta er magisk! Mannen sover, og lille sover. Mor ser på tv :-D

Vanlig ja. Så du får fokusere på det
Bilde kan finne på å komme i morgen ;-)
Ble nesten kvalm av å tenke på marshmallows da, så tror det skal gå greit ;)

Hvis ikke får jeg finne noe å lage selv med søtningsmiddel istedenfor sukker ;)

Back
Topp