Andriella
Elsker forumet
Har vært på innkjøring i bhg med storebror. Skulle bare innom frisøren som selvsagt var syk
argh... Det høres ut som om det virkelig bare ikke har vært din dag i dag. Noen dager man bare skulle bli i sengen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært på innkjøring i bhg med storebror. Skulle bare innom frisøren som selvsagt var syk
Hei derekommer fra UL nå
fikk se 2 bankende hjerter og alt var bra
![]()
![]()
Tror jeg fikk overalt henne til å ta trilletur med lillesøster nå, så får jeg ta resten (ta igjen mye) mens hun er vekk. Det hjelper ikke å vaske benken når alt er bare flyttet på. Det må gjøres av et sted. Ikke frem og tilbake. Hun flytter ikke på plass for hun vet ikke hvor det skal. Greit. Men la meg ta det da!!! Nappet ut noe fra maskina, bare overhørte at hun liker å ta sine sånne der. Javel. De blir rene for hånd. Det et karafler i glass, Eva Solo. Helt mulig å vaske, lett. Pg tok plassen til mye jeg ikke fikk inn i maskina samt at de står ikke godt og jeg vil ikke ha dem der. Så jeg bare mumlet noe. og vasker dem selv så hun ikke trenger klage på at det lå vaskes. Mest mulig i maskina så hun ikke må vaske det. Ja, men tenk, jeg kan vaske selv.Det skjønner jeg godt

Helt sant. Sitter fremdeles fast da viking ikke fikk start på bilen og skulle tilbake å hente mer utstyr. Så nå har jeg en skikkelig overtrøtt gutt i baksetet som absolutt ikke skal sove :-/argh... Det høres ut som om det virkelig bare ikke har vært din dag i dag. Noen dager man bare skulle bli i sengen.![]()
Hørtes ikke bra utHelt sant. Sitter fremdeles fast da viking ikke fikk start på bilen og skulle tilbake å hente mer utstyr. Så nå har jeg en skikkelig overtrøtt gutt i baksetet som absolutt ikke skal sove :-/
jaSå bra<3
ja det blir detIhh... Gratulerer så mye da. Hele to stykk ja. Dette blir spennende...![]()
Så vemodigJobb i morgen , min siste dag![]()
Dagen var superGod kveld!Hatt en fin dag?
Jepp32 dager til termin og 9 dager til perm
![]()
Sover min nå våkner han enten veeeldig tidlig i morgen ellers blir han verre å legge i kveldHørtes ikke bra ut
Min overtrøtte baby fikk jeg tilslutt sendt ut på trilletur
Håper du fikk slappet av litt før kjøkkentjenesteTidlig. Tidlig morgen.
Alle andre sover.
Jeg teller på knappene om jeg skal stå og og få tatt kjøkkenet.
Men lillesøster som ligger inntil ryggen min våkner muligens om jeg blir borte. Og bør få søvnen sin. Jeg får heller stå opp og være effektiv så snart hun våkner. Lettere å ta kjøkkenet om hun sover rett nok, men....
God ettermiddagGod morgen![]()
Uff daOg så var det godmorgen på ekte.
Eldstemann kom inn. Er det morgen? Ja. Fint. Det er noe som ikke virker med pusten min. Jeg har prøvd å drikke og det hjalp ikke.
Clue for mamma. Gutten har astma. Har du prøvd å ta pustemedisinen din?(den hab uansett tar hver dag) Nei. Vel. Så gjør vi det. Slenger på en dose ventoline også.
Men det høres ikke ut som astma, det er å puste inn som er vanskelig. Slim i halsen spørr jeg. Faren har en halsbetennelse for tiden. (etter egen diagnose. Virus som vir vond hals og syk mann i alle fall)
Nei. Ikke slim. Mer som en potetball.
Ja. Om en potetball sitter fast i halsen din, så er det nok ikke så lett å puste.... Men da hjelper heller ikke ventoline. Hvilket en liten pause har bekreftet.
Vi prøver nesespray siden han er litt tett i nesen.
Feber har han ikke, men føles litt varm å ta på.
Vil helst gå og kose med bestemor. Får lov til det om han lover å komme og finne meg om pusten blir værre.
Jeg liker ikke å sende ham dit. Men skjuler det. Svigermor har katt og derfor helt sikkert katteallergener med seg. Svigermor røyker også. Bare ute selvsagt.
Han får gå og kose. Jeg får stelle lillesøster.
Og godta at vi neppe skal på stranden uansett hvor mange av oss som har lyst i 24 grader som er varslet!
Hurra for 5.klassingGod morgen alle sammen
En stk skolegutt klar for 5.klasse , hvor ble tiden av
Jeg åDagen var super
Håper de 31 dagene går fort!
Oj så kjiptSå satt vi her da og får ikke start på bilen. Hurra
![]()
Hurra for det
Æsj så kjipt daJaja pga høyt blodsukker verdi etter frokost skal jeg på tablett behandling så da blir det diagnostisert som svangerskapsdiabetes!
Men de andre verdiene var fine da heldigvis