Åååå gleder meg sånnMer sy stoff bestilt. Nå blir det babynest til flotte Bentleif ❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå gleder meg sånnMer sy stoff bestilt. Nå blir det babynest til flotte Bentleif ❤❤
HerligVåre er ikke babyer lengre :O merker mi på 13 mnd er langt fra baby. Løper og er ei skikkelig luraidag var det så søtt. Hun stod i sofaen i hjørnet og gikk mellom meg og pappaen og gav susser
![]()
Har det sånn jeg åDisse pengene sitter liksom på kontoen og hopper og venter på å få bein å gå på![]()
Høres slitsomt utDa har vi vært og fått handlet litt, lillebror hyler for full hals i baksetet, som vanlig. Lurer på hva unger jeg får som skal hyle fra a til b.
Så effektiv du erGod dag
Ikeatur i dag å muligens fotballkamp
Må rydde også , til nå har jeg satt på en maskin
Ryddet kjøkkem
Ryddet stue og stuebord
Bært ut papp
Så hyggeligDa har vi fått besøk, og ungene er i ekstase![]()
Stas med dyrLille U er så fascinert av den hunden.
Hun ligger ute i hagen og koser seg og lille U krabber hele tiden ut, ser på henne, peker og ler og prater masse
Var litt som forventet, og de har veldig godt av detSå hyggelig![]()
Det er en labradodelStas med dyrhva slags hund er det?
Au, det er vondt altså!!Samboeren er dratt på skytterbanen og ungene leker i hagen. Jeg driver selvpining, nesten halve ene beinet epilert. .. Hater å epilert på tørre bein men gamle badekaret er tatt ut og rørleggeren har ikke kommet for å installere det nye enda.
Stakkars lilleBlir gaaaal. Lillemor har vært bedre et par dager, pustet fint neste hele døgnet. Og nå er vi i gang igjen ❤ Ser inndragningene hennes på mage- og brystområdet når hun sliter. Men fortsatt i god allmenntilstand og ingen feber. Dog sutrete, og sover vanvittig dårlig... Har legetime til uka igjen, ser frem til det. Har fått filmet henne når det står på, etter ønske fra legen så får vi se.
Så koselig med hyttebesøkPå hytta til foreldrene mine en tur med de små. Storebror har kvalitetstid med mormor og morfar og dro nettopp på kafebesøk mens jeg sitter igjen i hytten og ammer lillebror
![]()
Så flottTok leggingen også så fikk jeg starta på sy-bestillingene![]()
Effektiv idagTatt tvrommet til kb også, tømt hyller, kastet, ommøblert osv
Hva er det hun liker da ?Åh hva koster noe sånn? Hihi ja vil det. Venter bare litt til. De er bare uke 10. Jeg liker veldig godt sånt,men hun liker det litt anderledes![]()
Jeg oooogÅååå gleder meg sånn![]()
Jaa. Merker nå hvor gøy den 1 års alderen faktisk kan være. Sjarmen og hvor lur de erHerlig![]()
Hvor er det du finner all energi hen?Tatt tvrommet til kb også, tømt hyller, kastet, ommøblert osv