Blir fort sånnDa er mannen på vei hjemsnart skal jeg legge meg. Er sykt trøtt. Men har sittet i flere timer og sagt til meg selv "en episode til av Gilmore girls, bare en til" nå går øya i kryss
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir fort sånnDa er mannen på vei hjemsnart skal jeg legge meg. Er sykt trøtt. Men har sittet i flere timer og sagt til meg selv "en episode til av Gilmore girls, bare en til" nå går øya i kryss
![]()
Det vil kanskje ta litt tid, men plutselig så har hun funnet en av tantene hun føler hun kan stole på og henger bare med hunLekeplassen likte hun godtspent å se når det blir fullt av unger der. Om hun overkommer den frykta for voksne fremmede hun har. Hun elsker virkelig unger, så håper det blir bra for henne
![]()
Da har du fult program du da fram til ferien igjenSpørs hva jeg rekker, blir travelt fra i morgen![]()
Helt grei til nåEr den spennende?bra?
Hihi ja. Litt rart første dagen bare. Var godt å komme hjem til nyvasket og ryddig hus iallfallDu får invitere familien på lengre ferie hos dere![]()
Det er jeg klar overGodt det daaltfor mange som gjør det også ser man bare skrekk eksemplene
![]()
Nei skal når jeg kommer fra ferieSkjønner at du blir litt redd. Har du vært til legen med det da?
God natt og sov godtGod kveld damer
Har ikke skrivet her enda jeg!ble fullt opp med å begynne på jobb idag så spørs hvor mye skravling det blir i August :/
Er skikkelig sliten så jeg la meg allerede 21:30, men klarer ikke å putte vekk mobilenregner med at samboer kommer snart så må vel bare legge den vekk nå... Jeg sier godnatt!
![]()
Merkelig altsåHehe, ikke jeg heller![]()
Ååå gilmore GirlsDa er mannen på vei hjemsnart skal jeg legge meg. Er sykt trøtt. Men har sittet i flere timer og sagt til meg selv "en episode til av Gilmore girls, bare en til" nå går øya i kryss
![]()
Hihi... enkelte har jo ett blidsukker som ligger nært grensen bestandigVet nok til at jeg helst slipper en lang samtale om kosthold osv som jordmor tydeligvis mente jeg trengte!![]()
Veldig fornøyd med premien jeg vant daDet er sant, men heller vinne noe man kan bruke![]()
Leser lite her... men har mye andre hobbyer... så får liksom ikke helt tidHelt grei til nå
Nei han og nabon (en kompis av han) har vært på pokemon jakt i frognerparkenHar han vært på trening?![]()
Off ja. Skal bli godt å legge segBlir fort sånn![]()
ÅååjaNei han og nabon (en kompis av han) har vært på pokemon jakt i frognerparken![]()
JaaÅåå gilmore Girls
Haha gjett om. Har fått masse bilde meldinger på messenger "sjekk denne her a, og denne"Åååjaregner med god fangst der
![]()
I starten skal en av damene der ha et ekstra ansvar for henne sa de i brevet. Så håper hun blir fort trygg på henne iallefallDet vil kanskje ta litt tid, men plutselig så har hun funnet en av tantene hun føler hun kan stole på og henger bare med hun![]()
Spennende.16 august