Skravletråd August 2016

Da er mannen på vei hjem :) snart skal jeg legge meg. Er sykt trøtt. Men har sittet i flere timer og sagt til meg selv "en episode til av Gilmore girls, bare en til" nå går øya i kryss :p
Blir fort sånn ;)

Lekeplassen likte hun godt :p spent å se når det blir fullt av unger der. Om hun overkommer den frykta for voksne fremmede hun har. Hun elsker virkelig unger, så håper det blir bra for henne :)
Det vil kanskje ta litt tid, men plutselig så har hun funnet en av tantene hun føler hun kan stole på og henger bare med hun ;)

God kveld damer :)
Har ikke skrivet her enda jeg! :eek: ble fullt opp med å begynne på jobb idag så spørs hvor mye skravling det blir i August :/
Er skikkelig sliten så jeg la meg allerede 21:30, men klarer ikke å putte vekk mobilen :p regner med at samboer kommer snart så må vel bare legge den vekk nå... Jeg sier godnatt! :)
God natt og sov godt

Det vil kanskje ta litt tid, men plutselig så har hun funnet en av tantene hun føler hun kan stole på og henger bare med hun ;)
I starten skal en av damene der ha et ekstra ansvar for henne sa de i brevet. Så håper hun blir fort trygg på henne iallefall :)

Back
Topp