Har ikke vært det på lengeJeg googler alt, og googler meg sykere. Er du ikke i form nå?
Sliter mye med smerter dessverre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke vært det på lengeJeg googler alt, og googler meg sykere. Er du ikke i form nå?
FlinkeFerdig for nå
Det er deilig å sende de bort jaDerfor var det deilig å sende dem avgårde idagmye krangel...
Men testene så fine ut?Den var virkelig ikke noe god nei! Fysj!
Så kjedelig. Hvor sitter smertene da?Har ikke vært det på lenge
Sliter mye med smerter dessverre
Flinkehva skal du gjøre i kveld da?
Eggstokkene omtrent.. hatt mye cyster det så er nok det men med kreft i familien fra før så blir man litt reddSå kjedelig. Hvor sitter smertene da?
Hvilken bok leser du nå?Lese bok
Hvor har dere vært?
Hos familie på ØstlandetSå deilig, hvor har dere vært?
Hvor har dere vært?
Hos familie på ØstlandetSå deilig, hvor har dere vært?
Takk for detVelkommen hjem![]()
Hannas reiseHvilken bok leser du nå?
Å ja stemmer detHos familie på Østlandet![]()
Er den spennende?bra?Hannas reise
Godt å komme hjem igjen?God kveldHjemme etter 14dagers ferie i dag. Kost oss masse!
Godt det daDet gjør jeg ikke heldigvis
Grense verdier, men siden hun greide å skrive ned feil tall ringte jordmor og sender henvisning til spesialist!Men testene så fine ut?
Gratulerer med overstått dagTakk for det![]()
Greit å få litt tips og rådGrense verdier, men siden hun greide å skrive ned feil tall ringte jordmor og sender henvisning til spesialist!
Like greit for tenker å høre med de ang andre prøver jeg stoler mer på![]()
Skjønner at du blir litt redd. Har du vært til legen med det da?Eggstokkene omtrent.. hatt mye cyster det så er nok det men med kreft i familien fra før så blir man litt redd