Skravletråd August 2016

Huff. Kan føle, jeg er enormt utålmodig i dette svangerskapet altså. Har bestilt meg en tur på TUL for å vente litt kortere tid til første "sjekk" liksom, men nå er det jo så stadig laaaaang tid til fredag neste uke... :hilarious:

Dette blir lange 32 uker kjenner jeg. :D

Augusten begynner bra i Trondheim. Nå skal vi snart en tur ut å nye finværet:)
Så herlig! Nyt det!
Her er det overskyet tror det begynner å regne etterhvert

Huff. Kan føle, jeg er enormt utålmodig i dette svangerskapet altså. Har bestilt meg en tur på TUL for å vente litt kortere tid til første "sjekk" liksom, men nå er det jo så stadig laaaaang tid til fredag neste uke... :hilarious:

Dette blir lange 32 uker kjenner jeg. :D
Håper tiden går fortere enn du frykter :) og tidlig ul er beroligende når alt er bra :)

Håper tiden går fortere enn du frykter :) og tidlig ul er beroligende når alt er bra :)

Det gikk jo for såvidt greit med førstemann, men jeg er bare ikke den tålmodige typen i det hele tatt. :p

Men tror nok kanskje man slapper litt mere av etter det første trimester, når alt liksom er mere sikkert. :)

Så deilig at du fikk sove ekstra lenge ;) Han må jo få kjenne på hvordan du har hatt det i 10 mnd ;)

Ja de blir det en "liten" ferie på deg noen dager til da :) Skal du bare slappe av?
Vi kommer nok til å hjelpe hverandre, men at han tar hovedansvaret på natt og morgen :) dagene går nok til å slappe av og lade opp til jobb ja :)

Det gikk jo for såvidt greit med førstemann, men jeg er bare ikke den tålmodige typen i det hele tatt. :p

Men tror nok kanskje man slapper litt mere av etter det første trimester, når alt liksom er mere sikkert. :)
Tja alltid noe å bekymre seg for ;) men lettere når man kjenner bevegelser ❤

Vi kommer nok til å hjelpe hverandre, men at han tar hovedansvaret på natt og morgen :) dagene går nok til å slappe av og lade opp til jobb ja :)
Er jo grei deal det ;) Ja det er jo natten som er viktigst ;) Men våkner han om barnet våkner på natten?
Har en mann som sliter litt med det :o

Back
Topp