Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koos dere i finværetAugusten begynner bra i Trondheim. Nå skal vi snart en tur ut å nye finværet![]()
Så herlig! Nyt det!Augusten begynner bra i Trondheim. Nå skal vi snart en tur ut å nye finværet![]()
Håper tiden går fortere enn du frykterHuff. Kan føle, jeg er enormt utålmodig i dette svangerskapet altså. Har bestilt meg en tur på TUL for å vente litt kortere tid til første "sjekk" liksom, men nå er det jo så stadig laaaaang tid til fredag neste uke...
Dette blir lange 32 uker kjenner jeg.![]()
Håper tiden går fortere enn du frykterog tidlig ul er beroligende når alt er bra
![]()
Har ikke sumoTa den oppSå får du sett den når du vil
Eller sumo da
![]()
Satt han til å dra på edderkopp jaktDa må du sette ham i arbeid![]()
Koos dere i finværet![]()
Det finværet ble til regnværSå herlig! Nyt det!
Her er det overskyet tror det begynner å regne etterhvert
Vi kommer nok til å hjelpe hverandre, men at han tar hovedansvaret på natt og morgenSå deilig at du fikk sove ekstra lengeHan må jo få kjenne på hvordan du har hatt det i 10 mnd
![]()
Ja de blir det en "liten" ferie på deg noen dager til daSkal du bare slappe av?
Hihi, ja. Viktig detGod formiddag
Godt å la mannen bryne seg litt også![]()
Lykke tilTenkte jeg skulle prøve meg på en step & strengt time i dag selv om jeg er i uke 33+4Kan bli slitsomt men er jo så gøy!
Stemmer, var det du ikke haddeHar ikke sumojeg laster ned istede (ja det er ikke lov men jeg gjør det likevel )
![]()
Tja alltid noe å bekymre seg forDet gikk jo for såvidt greit med førstemann, men jeg er bare ikke den tålmodige typen i det hele tatt.
Men tror nok kanskje man slapper litt mere av etter det første trimester, når alt liksom er mere sikkert.![]()
Er jo grei deal detVi kommer nok til å hjelpe hverandre, men at han tar hovedansvaret på natt og morgendagene går nok til å slappe av og lade opp til jobb ja
![]()
Kjedelig, hold det unna her litt da. Vi skal nemlig ut en tur tydeligvisDet finværet ble til regnvær![]()
HuffFår vente å se hva han sier etter sfokan hende han plutselig "bare må" spille mye mer
![]()
Flink du erDet skal jeg ikkeSteller meg bakerst og henger meg på om jeg klarer
![]()