Ha ha du et søt*risterpåhodet*![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha du et søt*risterpåhodet*![]()
Det tror jeg påJa, liker det egentlig![]()
NeiSå man har ikke ubegrenset med baller?
Jeg har virkelig ikke peil![]()
Noe veldig ogsåJepp, hun er tilbake![]()
Hvert på glukosebelastning og nå slapper jeg av hjemme.God morgen damer i dag har jeg og mini sovet lenge. Hva har dere gjort så langt ?
Sprekt bare å prøveTenkte jeg skulle prøve meg på en step & strengt time i dag selv om jeg er i uke 33+4Kan bli slitsomt men er jo så gøy!
Morsomme dere er daNoe veldig også![]()
Litt tidlig for bhgstart ja. Her har vi søkt fra desember, men tviler på at vi får plass.August
Lillesøster fikk tilbud om barnehageplass fra i dag. Her sitter hun i babysetet på tripptrappen og laget de lydene hun kan. Vokaler for det meste. Hun kan si pappa også, svært stolt når han ser på henne. Hun er syv mnd gammel. En baby
Jeg takket nei. Hun skal i bhg tidligst i januar.
Denne uken har jeg bursdag og senere i mnd har vår eldste sønn bursdag, før han begynner i tredje klasse.
Mellomste begynner som førskolejente i dag
Takk, du ogsåHa ha du et søt
Aha, da forstår jegNei![]()
De vil jo prøve å tjene penger, men jeg nekter å kjøpe så må ut for å sanke istedenfor![]()
Lykke til om du orker detTenkte jeg skulle prøve meg på en step & strengt time i dag selv om jeg er i uke 33+4Kan bli slitsomt men er jo så gøy!
Hihi, ja hvorfor ikkeSprekt bare å prøve![]()
Hehe, takk, får se hvor lenge jeg orkerLykke til om du orker det![]()
Ja og forstår jo det.Aha, da forstår jeg
Klart de vil tjene penger![]()
Ikke press deg for hardtHehe, takk, får se hvor lenge jeg orker![]()
NettoppJa og forstår jo det.
Er jo heldige som får spillet gratis![]()
Får vente å se hva han sier etter sfoNettopp
Her i huset er det ingen som bryr seg noe særlig om detville tro eldste skulle bli hekta, men det gikk bra...
![]()
Det skal jeg ikkeIkke press deg for hardt![]()