Skravletråd August 2016

God morgen!

Enig at han må få kjenne litt på det han å ;) Lykke til men første dag på jobb ;) Blir spennende for mannen også da :D
Bra at du er enig med meg :D jobben starter ikke før om 2 uker siden jeg jobber i skolen, men har ikke søkt ulønnet perm for de 2 ukene siden jeg får lønn om mannen startet sin perm ;) men han som styrer løpet, og jeg fikk sove 2,5 timer lengre enn han i dag :D

Utrolig artig at vi var så ivrige på august at det ble to skravletråder. :D dere er en fin gjeng. Gleder meg til å være her med dere i august også.

Skal du på jobb igjen?
Nei, jeg har fri i 2 uker til, siden jeg jobber i skolen. Men mannen måtte starte sin perm nå siden jeg ikke søkte perm til skolestart (hvilket ville betydd at jeg måtte søkt ulønnet i 14 dager til. Nå får jeg lønn) men mannen måtte stå opp i dag tidlig, og jeg fikk sove 2,5 timer lengre enn han. Deilig!

A
Nei, jeg har fri i 2 uker til, siden jeg jobber i skolen. Men mannen måtte starte sin perm nå siden jeg ikke søkte perm til skolestart (hvilket ville betydd at jeg måtte søkt ulønnet i 14 dager til. Nå får jeg lønn) men mannen måtte stå opp i dag tidlig, og jeg fikk sove 2,5 timer lengre enn han. Deilig!
Aha skjønner :)
Godt med litt ekstra søvn

Bra at du er enig med meg :D jobben starter ikke før om 2 uker siden jeg jobber i skolen, men har ikke søkt ulønnet perm for de 2 ukene siden jeg får lønn om mannen startet sin perm ;) men han som styrer løpet, og jeg fikk sove 2,5 timer lengre enn han i dag :D
Så deilig at du fikk sove ekstra lenge ;) Han må jo få kjenne på hvordan du har hatt det i 10 mnd ;)

Ja de blir det en "liten" ferie på deg noen dager til da :) Skal du bare slappe av?

Holder det, men jeg startet en som heter "skravletråden for august" som ligger litt lenger nedpå sida.

Men det er nok å holde styr på i overgangen at noen fortsatt skravler i juli i noen dager til om vi ikke skal ha to for august
To blir nok i overkant ja:P

Back
Topp