Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser jo nå at jeg totalt misforsto det hun skrev.. :/ Så jo nå at hun skrev det.
Flink han er daKb sover fortsatt
Mannen er ute å lesser ved
Bra at du er enig med megGod morgen!
Enig at han må få kjenne litt på det han åLykke til men første dag på jobb
Blir spennende for mannen også da
![]()
Nei, jeg har fri i 2 uker til, siden jeg jobber i skolen. Men mannen måtte starte sin perm nå siden jeg ikke søkte perm til skolestart (hvilket ville betydd at jeg måtte søkt ulønnet i 14 dager til. Nå får jeg lønn) men mannen måtte stå opp i dag tidlig, og jeg fikk sove 2,5 timer lengre enn han. Deilig!Skal du på jobb igjen?
Det må jo gjøresFlink han er da
Aha skjønnerNei, jeg har fri i 2 uker til, siden jeg jobber i skolen. Men mannen måtte starte sin perm nå siden jeg ikke søkte perm til skolestart (hvilket ville betydd at jeg måtte søkt ulønnet i 14 dager til. Nå får jeg lønn) men mannen måtte stå opp i dag tidlig, og jeg fikk sove 2,5 timer lengre enn han. Deilig!
Må starte tråder står det så er nok derforUtrolig artig at vi var så ivrige på august at det ble to skravletråder.dere er en fin gjeng. Gleder meg til å være her med dere i august også.
Ja, det gjorde godtA
Aha skjønner
Godt med litt ekstra søvn
Skjønner det jaJa, det gjorde godtnår jeg da i tillegg kunne gå rett i dusjen, så føltes det himmelsk
![]()
Sikkert det ja.Må starte tråder står det så er nok derfor
Så deilig at du fikk sove ekstra lengeBra at du er enig med megjobben starter ikke før om 2 uker siden jeg jobber i skolen, men har ikke søkt ulønnet perm for de 2 ukene siden jeg får lønn om mannen startet sin perm
men han som styrer løpet, og jeg fikk sove 2,5 timer lengre enn han i dag
![]()
Det er noe herk. Ikke gøy når man har ferie :/Dumme regn altså
Så det etterpåDen andre er lenger nede og laget av Sara
To blir nok i overkant jaHolder det, men jeg startet en som heter "skravletråden for august" som ligger litt lenger nedpå sida.
Men det er nok å holde styr på i overgangen at noen fortsatt skravler i juli i noen dager til om vi ikke skal ha to for august
Jeg synes det var nydelig å sende barn i barnehage og på SFO idagDet blir det absoluttmen kjenner hun godt kunne begynt idag i bhg
![]()
Ta den oppMå bare få sett denmen når
![]()