Håper det blir bedre snartNei kan ikke det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det blir bedre snartNei kan ikke det
Skjønner det er kjedelig å venteJoa, kjedelig og vente.
Gleder meg til å komme meg hjem og i sengssnuppa har ligget ved meg i natt og blir ikke noen god natts søvn da
![]()
God taper duSånn egentlig ja.
Men jeg godtar at min "tapte" om ikke noen vil bytte over.
Skravle gjør jeg uansett![]()
Åja, kos dere på ferieNei er på ferie vi
Takk håper og detHåper det blir bedre snart
Så bra hun gjør det, da vil hun nok trives tenker jegBhg tror jeg blir veldig bra. Hun elsker ungerog gleder meg til alle vennene hun får med tiden
![]()
Netterne er...dårlige. som vanlig. Inatt var det opp hver halvtime med våkninger og bare knøing nesten hele natt:/
#dårligsamvittighetforatjegikkefulgtemedSånn egentlig ja.
Men jeg godtar at min "tapte" om ikke noen vil bytte over.
Skravle gjør jeg uansett![]()
25 min igjen da. Går fremover!Skjønner det er kjedelig å vente
Snart ferdig nå da25 min igjen da. Går fremover!![]()
He he det synes du vel
Hun skreiv i ett innlegg du siterte at hun hadde opprettet tråd for august#dårligsamvittighetforatjegikkefulgtemed
Tror mobilen min hang, prøvde å se om det var opprettet..
Det gjør viÅja, kos dere på ferie![]()
På sånne ting, jaGod taper du![]()
Så hadde de tatt med ett klipp fra idretts karieren da hun gikk under navnet BruceBra da får han bruk litt energi![]()
Ja jeg likte den jeg å![]()
IKKE ellers altså?På sånne ting, ja![]()
Ja så detSå hadde de tatt med ett klipp fra idretts karieren da hun gikk under navnet Bruceoii oii. Det er en Kardashian episide idag joo
![]()
Jeg ser jo nå at jeg totalt misforsto det hun skrev.. :/ Så jo nå at hun skrev det.Hun skreiv i ett innlegg du siterte at hun hadde opprettet tråd for august![]()